Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ligget stille i lang tid, men nu er jeg vist nødt til at dele en kraftig anbefaling af flg. glædespige:

https://annoncelight.dk/showad/234974 

Valerie, som hun hedder, bruger sine egne billeder.

Det er nok på det sidste at hun er i aalborg, men hun skulle vist returnere senere.

 

Først lidt om stedet, hvor jeg ind til videre har været et par gange

Stedet ligger noget eksponeret, men er rent og pænt indvendigt, og telefonpigen snakker dansk, hvilket jeg finder rart.

Ligeledes er der styr på hygiejnen i forhold til at der kommer rent håndklæde på inden akten. 

Endvidere har de (to) piger jeg har spurgt svaret at de bliver behandlet ordentligt på stedet.

Så til pigen:

Valerie er som man ser hende på billederne. Jeg bestiller altid en halv time, hvilket kostede mig en af de store sedler.

Hun startede med noget body to body, hvilket gled ret naturligt over i sex -oral til hende fulgt af missionær - som enten blev nydt af begge parter eller også spiller hun enormt godt skuespil.

Valerie er en sød og naturlig pige. Jeg kommer igen hvis hun skulle returnere til aalborg. Det er for mit vedkommende en sjældent givet anbefaling.

/ungersvend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...