Hop til indhold
22 cm and thick

NU THAI MASSAGE SEX,ANAL

Recommended Posts

Halløj gæve thai-elskere

Nysgerrigheden overvandt min skepsis ang. Sdr. Boulevard 114, så afsted gik det da jeg alligevel havde et ærinde i Odense. Parkerede ved OUH, gik det sidste stykke hen til adressen. Indgangen er på bagsiden af huset, så det er ret diskret. Ikke noget med at ringe på en dør og stå på vejen og vente på at blive lukket ind.
Blev modtaget af en meget kraftig thai der snakkede en smule dansk. Av av av tænkte jeg, forhåbentlig ikke hende der står for løjerne. :-o Det var det så heldigvis ikke. Hun bad mig sætte mig og vente og kort efter kom en lille lidt ældre thai pige hen til mig med menukortet. Uha tænkte jeg - skal jeg finde en undskyldning og smutte min vej. Det var fandeme voldsomme priser. Husker det ikke nøjagtigt men det var noget med 5-6-700 kr for svensk, blow eller dansk i 15 minutter UDEN massage. :-( Med massage mener jeg det var omkring de små 1000 kr og op efter. Dog længere tid end 15 min. Men under alle omstændigheder langt mere end jeg ville give. Da der ikke var nogen priser kun for massage spurgte jeg hende. Hun fattede ikke et ord engelsk og slet ikke dansk så hun kaldte på "mutter" og med hende som tolk blev der sagt 500 for 1 time massage og 300 min for ½ time. Godt så tænkte jeg kan da altid smide 300 i kloakken på ½ time. Som sagt så gjort. Fik at vide at hvis jeg ønskede sex skulle jeg bare sige til så kunne jeg betale det ekstra. 
Blev vist op på 1. sal og ind i et rum hvor der stod en seng der viste sig at være alt for blød til massage. Gav hende pengene og smed kludene. Da hun kom tilbage bad hun mig lægge mig på sengen og hun begyndte at massere. Hvad fanden har hun gang i tænkte jeg... Det var sgu da noget mærkeligt massage, en ubeskrivelig form for "gniden" og trykken på mine ben.... Men da hun var kommet godt i gang var det nu egentligt ret behageligt. Det fortsatte så på hele "bagsiden" af kroppen og min hovedbund fik også en omgang hvilket også var udmærket.
Blev vendt om og massagen fortsatte på forsiden af benene. Hun sad på sengen mens hun gjorde det så jeg kunne røre lidt ved hendes dejlige røv. Virkede ikke som om hun havde noget imod at jeg tog på den og hun spurgte på hendes alt for ubehjælpsomme  engelske om jeg også ville have sex. Fik forklaret hende at jeg ikke havde penge til det. Så i stedet for at tilbyde en gratis tur rykkede hun hen så jeg ikke kunne  nå hendes røv længere. ;-) Fair nok, men den så nu ellers ret lækker ud, ville godt have set den i et par små trusser. :-P 
Efter end massage fik jeg tøjet på og gav hende et kram som farvel. 
Massagen var omend lidt utraditionel faktisk ret god. Pigen så også sød nok ud selvom hun ikke var helt ung længere. I annoncen står der store bryster men det havde hun da på ingen måde. Hendes tøj viste det ikke helt tydeligt, men efter min bedste overbevisning var de meget små. Til gengæld havde hun en rigtig lækker lille røv. :-P I det hele taget var hun rigtig spinkel med små former. Der står i annoncen at der er tre piger, men ud over mutter så jeg kun hende der betjente mig. 
Stedet er nogenlunde pænt og rent. Ikke det ypperste jeg har set men absolut heller ikke det værste. Havde det ikke været for priserne kunne jeg måske godt finde på at komme der igen.... Men - er sgu ikke millionær.
Det er utroligt at det sted kan løbe rundt med de priser, og her på eroguide ser man aldrig nogen anmeldelse af stedet. Men der må jo trods alt være kunder til det. Så måske har jeg bare overset stedets kvaliteter. En anden mulighed er da også at man kan få det billigere hvis man prøver at prutte priserne ned. 

Spændt på at høre om der er andre der vover sig derind og så høre deres mening om stedet. Jeg kan egentlig godt anbefale stedet hvis man udelukkende kommer for at få lidt massage.

God søndag herfra og få jer noget:

MASSAGE... :-) 

https://annoncelight.dk/showad/237325

https://annoncelight.dk/showad/237325

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Det er Konge, at du lige tager en for holdet.

Det er en del år siden jeg sidst var på stedet. Der var dengang "A" var dér; hende der nu har Nakhon Sawan, men som ikke selv længere tilbyder særlige ydelser.

Undrer mig også over, at det kan løbe rundt med deres dårlige markedsføring, service og priser.

Du skulle måske prøve Nakhon Sawan? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 3 timer siden:

Det er Konge, at du lige tager en for holdet.

Det er en del år siden jeg sidst var på stedet. Der var dengang "A" var dér; hende der nu har Nakhon Sawan, men som ikke selv længere tilbyder særlige ydelser.

Undrer mig også over, at det kan løbe rundt med deres dårlige markedsføring, service og priser.

Du skulle måske prøve Nakhon Sawan? ;)

Man må jo ind imellem ofre sig for den gode sag... Men som man måske kunne læse var jeg ikke som sådan utilfreds med massagen, den var bare - lad os sige - en smule utraditionel. Og mener bare priserne var ALT for høje i forhold til hvad man ser andre steder. Ja, kan da være jeg skulle prøve Nakhon Sawan. Hvad tilbyder de af ydelser og til hvad priser? Der er åbenbart lidt delte meninger om hvorvidt de tilbyder mere end massage. Skriv evt. en PM til mig hvis det ikke skal blive for off topic her. 
Skal nok til Fredericia en af de kommende weekender. Har planlagt at skulle en tur forbi Bee hvis jeg kan få en tid der. Det har jeg lidt store forventninger til. :-P  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 10 timer siden:

Lidt misvisende overskrift ;)

Hvorfor er den misvisende? Det er hvad de (tilsyneladende) tilbyder og er samtidig overskriften på deres annonce. Det gør det nemt at parre min beskrivelse sammen med deres annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 28/10/2017 at 08:16:

Hvorfor er den misvisende? Det er hvad de (tilsyneladende) tilbyder og er samtidig overskriften på deres annonce. Det gør det nemt at parre min beskrivelse sammen med deres annonce.

Ups min fejl havde ikke set deres overskrift :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi. Hvad jeg kan få for 800 - 1000 kr andre steder skal de have 1500 + for.
En halv time med græsk og massage ville de have mig til at betale 1800 for.
Jeg fik set alle tre kvinder, en var madammen(taler dansk. Store bryster, store hofter), den anden en lille, tyk kvinde med store bryster(taler ikke dansk, meget lidt engelsk) og den tredje en nogenlunde høj kvinde, (For en thai.... 170 cm vil jeg skyde hende til. Taler dårligt engelsk og skifter til thai når hun ikke kan gøre sig forstået.) hun virkede fornærmet over det jeg ønskede af service de annoncerede med og da jeg takkede nej og rejste mig for at gå, var hun nærmest vred og i hvert fald udskældende. Men på thai så jeg fattede ikke hvad kvinden sagde. Jeg gik igen og fandt en anden service til et mere overkommeligt beløb.

Sidst jeg kom dernede havde de en smuk 22 årig lille kvinde på omkring 40 kilo og 150 cm højde. Hun var sød, lystig og villig.
Det var i håb om at hun var der, at jeg tog derned igen.
Finder det egentlig nogenlunde gustent, altså stedet.
De forsøger at skjule det, men det er absolut ikke i god stand.
Inventaret må være 30 år gammelt, det samme med tapeter osv.

Hold jer væk, imo :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...