Hop til indhold
hannic 41

mistress lene ålborg

Recommended Posts

hannic 41 skrev, for 6 minutter siden:

er det kun mig der ikke lige kan oveskue at komme i kontakt med mistress Lene , kan der passe at  man skal være medlem og betale for få en aftale på  fetish18.com

https://fetish18.com/#/public/AKF189B1Cepj6db

hun se ellers godt du

 

hannic

At hun har valgt sådan en kontaktløsning bør få et rødt flag til at rejse sig. Det virker useriøst og utroværdigt. Jeg ville skyde en hvis pil efter hende.......

Hvis du opretter dig og betaler for dette, risikerer du at blive mødt med flere betalingskrav, der "lige" skal overstås inden du kommer igennem til hende.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kendt måde, at lokke folk ind på betalingessider på.

Hun eksistere ikke i virkeligheden, er kun lokkedue.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey  hvis du lige tjekker hendes billeder igennem, så kan du se at hun ikke er dansk. Fodlisterne er ikke typisk dansk og heller ikke de stikkontakter der hænger på væggen. Fup og svindel og kun for at logge dig til at betale for medlemskab.

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja lige også det jeg faldt over en sm rum kun med stikkontakter og ikke andet ,,, bare den måde hun skriver på --- hej jeg hedder lene hvad hedder du så og hvor kommer du fra men på tvitter kan man også finde hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 22/10/2017 at 08:17:

En kendt måde, at lokke folk ind på betalingessider på.

Hun eksistere ikke i virkeligheden, er kun lokkedue.

 

Præcis. hvis det lyder for godt til at være sandt så er det nok også det. 100% FUP

 

Husk at anmelde annoncer som den

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...