Hop til indhold
OleV

Atmos...

Recommended Posts

Som inkarneret fan af Artemis, ville jeg prøve noget andet, og valget endte med Atmos... Jeg vil lige starte med at skrive, at jeg ikke forstår alle dem der syntes stedet ser slidt ud, for gør det overhovedet ikke... Men kan dog se på billederne på google maps, at stedet er blevet renoveret, for sådan ser det ikke ud mere...

Nå men kom ind, og var sq lidt skuffet, syntes udvalget af piger var lidt lille, og nogle af dem var virkelig nogle kraver... Nå men mit valg faldt på Mellisa, en 25 årrig tøs... Hun var nok omkring en 7’er, men hold op hun var god til blow (fik uden kondom), nuppede hende 2 gange over 2 timer og endte med at skulle betale 280€... Lidt dyrt syntes jeg, men kunne jo havde snakket om prisen inden.... 

Men ja nu har jeg været der, og kommer helt sikkert ikke tilbage igen.... Det skal dog nævnes at der er fri øl fredags, lørdag samt søndag, det er selvfølgelig positivt, og maden var egentlig også okay....

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke nogen der kan sige om pigerne i Atmos, Harmony og Babylon er helt nøgne, som i de store klubber omkring Frankfurt og også i Artemis? Hvis ikke nøgne er de så topløse eller har de faktisk undertøj og BH mv. på?

For mig er en stor del af oplevelsen at nyde stemningen med masser af nøgne piger der vimser rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om fredagen er de nøgne på harmony. 

Enkle af pigerne er det også på en varm sommer dag. Der er næsten altid et par stykker der er topløs, ligemeget hvilken dag du er der.

 

Ved ikke hvordan det er på de andre klubber i Hamburg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

På Atmos er nogle enkelte nøgne, det er de mest hardcore. De fleste er dog i undertøj med eller uden bh. Ved ikke om de helt har afskaffet nøgen'dagen om torsdagen.

De fleste piger bryder sig ikke om at gå helt nøgne - de siger der kommer mange for bare at glo på dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, den ‎26‎-‎10‎-‎2017 at 17:54:

Er der ikke nogen der kan sige om pigerne i Atmos, Harmony og Babylon er helt nøgne, som i de store klubber omkring Frankfurt og også i Artemis? Hvis ikke nøgne er de så topløse eller har de faktisk undertøj og BH mv. på?

For mig er en stor del af oplevelsen at nyde stemningen med masser af nøgne piger der vimser rundt.

Kan svare for Babylons vedkomne. Har været der en fredag og en lørdag. Stort udbud af piger begge dage. Nogle går rundt splitter nøgne. Andre topløse eller i undertøj. Det var sådan set rimeligt blandet. Fisfarsfusme nogle flotte piger iblandt! Det er fandme en spøjs oplevelse og føre en samtale med mega lækker pige uden en trævl på kroppen som står 20 centimeter fra dig. Man prøver virkelig at holde øjenkontakten. Men man dumper, igen og igen og igen ;). Alle celler i din krop sørger for at føre dine øjne nedad. Og det er virkelig ikke med vilje. Der sker bare helt af sig selv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...