Hop til indhold

Recommended Posts

Endelig fik jeg besøgt Isa https://annoncelight.dk/showad/224377 Det var godt nok en speciel oplevelse - af den positive af slagsen.

Da jeg kom til hendes dør, stod hun bare der næsten nøgen, kun iført selvsiddende strømper og højhælede hvide sko og intet andet, jeg blev lige blæst bagover - tænkte hva' faen gør jeg nu? hun lagde sig på sengen med spredte ben, og sagde "og hvis du så lige betaler - inden vi går videre" jeg fumlede med mobilepay - underlig situation!. Fik først nu taget tøjet af mens hun bare lå og så på.

Jeg fik kysset kroppen og op og tungekysse fint, retur nedaf og endte ved fissen og den store klit, og gik så ellers igang med at slikke og sutte - spurgte et par gange om det var ok -og det var det sagde hun. Tror jeg "arbejdede" i ½ time før Isa nåede helt op, og jeg mener helt sikkert at hun kom en en go og lang orgasme. Jeg fik et blow med kondom (øv) hels uden, men jeg kom og det var ok. Bagefter hyggesnakkede vi et kvarters tid - en rar ting synes jeg. Isa er en voksen kvinde som har taget misundelsesværdige valg i livet, som hun nyder i fulde drag oplever jeg.

Kan kun anbefale Isa - særligt hvis du er vild med at slikke en helt ren velduftende / smagende fisse med en mega klit / meget lille pik (det ligner den altså) Hun er forrygende og faktisk skide smuk.

1955

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en fræk oplevelse. Jeg har luret på hende et par gange. Der er noget virkeligt frækt over hende. Desværre må jeg vente små 10års tid, så det kommer jo nok aldrig til at ske. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Midnats6 skrev, Lige nu:

Desværre må jeg vente små 10års tid, så det kommer jo nok aldrig til at ske. 

Hvof? Er du selv 7-8, da?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Midnats6 skrev, for 1 minut siden:

Hun modtager ikke kunder under 45år

Ja, så forstår jeg argumentet....:D.

Er glad for at en gammel tosse som mig har chancer, så...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, Lige nu:

Ja, så forstår jeg argumentet....:D.

Er glad for at en gammel tosse som mig har chancer, så...

Alder kommer jo med visse privilegier. Det skal man huske at nyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ligner undskyld mig en ombygget mand :-o Jeg har da aldrig set en kvinde med så meget hård på armene.

Men det er rent gætværk, jeg har ikke været sammen med hende/ham:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, Lige nu:

Hun ligner undskyld mig en ombygget mand :-o Jeg har da aldrig set en kvinde med så meget hård på armene.

Men det er rent gætværk, jeg har ikke været sammen med hende/ham:D

hår selvfølglig :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 2 minutter siden:

Hun ligner undskyld mig en ombygget mand :-o Jeg har da aldrig set en kvinde med så meget hård på armene.

Men det er rent gætværk, jeg har ikke været sammen med hende/ham:D

Måske det bare skyldes, at hendes muskuløse krop kommer af andet end bare rugbrødsmadder og træning. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runner

Jeg har besøgt Isa og hun er 100% kvinde og ikke en ombygget mand - for nu at bruge den beskrivelse. Mine besøg hos hende, har begge gange været rigtigt gode, men en fornemmelse af en kvinde som er afklaret med det hun laver. 

Jeg er tilbøjelig til at gi' Iscenesat Virkelighed ret i, at Isa's muskuløse krop nok ikke kommer udelukkende at grønkål, vitaminer og træning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er cunnilingus obligatorisk? Jeg slikker aldrig på første date...  :rolleyes: men det kan selvfølgelig være man skulle lave om på principperne...

Redigeret af BillyHill

Del dette indlæg


Link til indlæg
BillyHill skrev, den 23/10/2017 at 12:43:

Jeg slikker aldrig på første date...  :rolleyes: 

Hvordan får du så nogensinde date nr 2 i hus? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BillyHill skrev, den 23. oktober 2017 at 12:43:

Er cunnilingus obligatorisk? Jeg slikker aldrig på første date...  :rolleyes: men det kan selvfølgelig være man skulle lave om på principperne...

Ikke obligatorisk, men prøv det.....det virker ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...