1955 1344 Skrevet 21. Oktober, 2017 Endelig fik jeg besøgt Isa https://annoncelight.dk/showad/224377 Det var godt nok en speciel oplevelse - af den positive af slagsen. Da jeg kom til hendes dør, stod hun bare der næsten nøgen, kun iført selvsiddende strømper og højhælede hvide sko og intet andet, jeg blev lige blæst bagover - tænkte hva' faen gør jeg nu? hun lagde sig på sengen med spredte ben, og sagde "og hvis du så lige betaler - inden vi går videre" jeg fumlede med mobilepay - underlig situation!. Fik først nu taget tøjet af mens hun bare lå og så på. Jeg fik kysset kroppen og op og tungekysse fint, retur nedaf og endte ved fissen og den store klit, og gik så ellers igang med at slikke og sutte - spurgte et par gange om det var ok -og det var det sagde hun. Tror jeg "arbejdede" i ½ time før Isa nåede helt op, og jeg mener helt sikkert at hun kom en en go og lang orgasme. Jeg fik et blow med kondom (øv) hels uden, men jeg kom og det var ok. Bagefter hyggesnakkede vi et kvarters tid - en rar ting synes jeg. Isa er en voksen kvinde som har taget misundelsesværdige valg i livet, som hun nyder i fulde drag oplever jeg. Kan kun anbefale Isa - særligt hvis du er vild med at slikke en helt ren velduftende / smagende fisse med en mega klit / meget lille pik (det ligner den altså) Hun er forrygende og faktisk skide smuk. 1955 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midnats6 44 Skrevet 21. Oktober, 2017 Lyder som en fræk oplevelse. Jeg har luret på hende et par gange. Der er noget virkeligt frækt over hende. Desværre må jeg vente små 10års tid, så det kommer jo nok aldrig til at ske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 21. Oktober, 2017 Midnats6 skrev, Lige nu: Desværre må jeg vente små 10års tid, så det kommer jo nok aldrig til at ske. Hvof? Er du selv 7-8, da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1344 Skrevet 21. Oktober, 2017 Tatra skrev, for 9 minutter siden: Hvof? Er du selv 7-8, da? aldersgrændse +45 år - måske derfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midnats6 44 Skrevet 21. Oktober, 2017 Tatra skrev, for 9 minutter siden: Hvof? Er du selv 7-8, da? Hun modtager ikke kunder under 45år 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 21. Oktober, 2017 Midnats6 skrev, for 1 minut siden: Hun modtager ikke kunder under 45år Ja, så forstår jeg argumentet..... Er glad for at en gammel tosse som mig har chancer, så... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midnats6 44 Skrevet 21. Oktober, 2017 Tatra skrev, Lige nu: Ja, så forstår jeg argumentet..... Er glad for at en gammel tosse som mig har chancer, så... Alder kommer jo med visse privilegier. Det skal man huske at nyde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 21. Oktober, 2017 utroligt en 52 årig med den krop hvad nationalitet er hun ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 494 Skrevet 21. Oktober, 2017 Hun ligner undskyld mig en ombygget mand Jeg har da aldrig set en kvinde med så meget hård på armene. Men det er rent gætværk, jeg har ikke været sammen med hende/ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 494 Skrevet 21. Oktober, 2017 asianman skrev, Lige nu: Hun ligner undskyld mig en ombygget mand Jeg har da aldrig set en kvinde med så meget hård på armene. Men det er rent gætværk, jeg har ikke været sammen med hende/ham hår selvfølglig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 21. Oktober, 2017 asianman skrev, for 2 minutter siden: Hun ligner undskyld mig en ombygget mand Jeg har da aldrig set en kvinde med så meget hård på armene. Men det er rent gætværk, jeg har ikke været sammen med hende/ham Måske det bare skyldes, at hendes muskuløse krop kommer af andet end bare rugbrødsmadder og træning. 2 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runner Skrevet 21. Oktober, 2017 Jeg har besøgt Isa og hun er 100% kvinde og ikke en ombygget mand - for nu at bruge den beskrivelse. Mine besøg hos hende, har begge gange været rigtigt gode, men en fornemmelse af en kvinde som er afklaret med det hun laver. Jeg er tilbøjelig til at gi' Iscenesat Virkelighed ret i, at Isa's muskuløse krop nok ikke kommer udelukkende at grønkål, vitaminer og træning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BillyHill 44 Skrevet 23. Oktober, 2017 (edited) Er cunnilingus obligatorisk? Jeg slikker aldrig på første date... men det kan selvfølgelig være man skulle lave om på principperne... Redigeret 23. Oktober, 2017 af BillyHill 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 24. Oktober, 2017 Tatra skrev, den 21/10/2017 at 21:19: Hvof? Er du selv 7-8, da? Flot... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 27. Oktober, 2017 BillyHill skrev, den 23/10/2017 at 12:43: Jeg slikker aldrig på første date... Hvordan får du så nogensinde date nr 2 i hus? 3 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Oktober, 2017 BillyHill skrev, den 23. oktober 2017 at 12:43: Er cunnilingus obligatorisk? Jeg slikker aldrig på første date... men det kan selvfølgelig være man skulle lave om på principperne... Ikke obligatorisk, men prøv det.....det virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg