Hop til indhold
Guest gokke72

Salma

Recommended Posts

Guest gokke72

Så lykkedes det endelig.......at få besøgt Salma

Har været godt oppe og ringe siden mit sidste latina-eventyr med Claudia og troede egentlig ikke det kunne toppes. ..........men det kunne det. Salma er sindssygt flot og jeg troede knapt mine øjne da hun åbnede døren. Knivskarpt skåret og med de flotteste bryster jeg til dato har set, følt og ikke mindst slikket:wub: Vi havde fra starten en god kemi og 1h med alt, var alt,alt for lidt. Hun er mega fræk og alt vi gjorde var ustresset, naturligt og bare uvirkeligt godt. Total top notch, helt på niveau med Vicky B efter min mening. Sorry børn, ......jeres opsparinger bliver brugt på disse to skønheder......:D Det bliver sq ikke bedre.

Pigen 10/10

Stedet 10/10

Legen 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i, at hun er afsindig smuk. Men ikke en jeg ville besøge igen. Hendes evindelige tørren om munden med kleenex, er total turnoff for mig. Mit bj skal være vådt og det accepterede hun også fra starten, men efterlevede det desværre ikke. Efter bj og inden selve sexen, skulle hun også lige i bad :-( Men smukke er hun. Skal det være latina, så må Emily være den bedste. Hvertfald efter min smag. Hun kan både give en fantastisk lækker fræk massage, ikke prostata hos mig, bagdør er ensrettet :-) og hendes bj er helt i top..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig de meget positive ord fra Gokke72. Har besøgt hende en del gange og hver gang har hun været til et 13.tal.

Hun er både meget smuk og sød og dejlig. Indlevende og fræk på samme tid. I den dyre ende af prisskalaen - men alle pengene værd.

Jeg kan ud fra egne oplevelser kun anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Undercover skrev, 1 time siden:

Jeg er helt enig i, at hun er afsindig smuk. Men ikke en jeg ville besøge igen. Hendes evindelige tørren om munden med kleenex, er total turnoff for mig. Mit bj skal være vådt og det accepterede hun også fra starten, men efterlevede det desværre ikke. Efter bj og inden selve sexen, skulle hun også lige i bad :-( Men smukke er hun. Skal det være latina, så må Emily være den bedste. Hvertfald efter min smag. Hun kan både give en fantastisk lækker fræk massage, ikke prostata hos mig, bagdør er ensrettet :-) og hendes bj er helt i top..

Jeg tænker på om du snakker om en anden Salma end "vores" Salma fra Brasilien  (ved ikke om hun stadig er der). Den med kleenex og bad kan jeg i hvert fald på ingen måde genkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

.....ingen kleenex, derimod 100% nærvær med mig i centrum og et langt godt bj. Badet kom til sidst....heller ikke ringe :D Hun er definitionen på livskvalitet :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 4 timer siden:

.....ingen kleenex, derimod 100% nærvær med mig i centrum og et langt godt bj. Badet kom til sidst....heller ikke ringe :D Hun er definitionen på livskvalitet :wub:

Hvad er Salmas priser?

Redigeret af øst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Har nu heller aldrig oplevet kleenex hos Salma, men får nu også altid blow med gummi. Til gengæld har hun det frækkeste blik I øjnene når man tager hende bagfra....mmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

hun ha rreklameret længe på sugar, men vil kun hele aftener, eller en time til 3000 hmm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 7 timer siden:

hun ha rreklameret længe på sugar, men vil kun hele aftener, eller en time til 3000 hmm 

Er du sikker på det er Salma ? , for så er det en reklame jeg har overset på sugar,det er selvfølgelig også muligt ) .Og det vil da være fjollet at give 3000 kr. for en time , når man normalt kan få den for 1500 kr. ,,,, ja med mindre man har alt for mange penge , man meget gerne vil af med )) .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
mac5150 skrev, for 9 minutter siden:

Er du sikker på det er Salma ? , for så er det en reklame jeg har overset på sugar,det er selvfølgelig også muligt ) .Og det vil da være fjollet at give 3000 kr. for en time , når man normalt kan få den for 1500 kr. ,,,, ja med mindre man har alt for mange penge , man meget gerne vil af med )) .

Ja enig og jo det er hendes fotos og hun snakker kun engelsk så joee

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...