Hop til indhold
henrik38

Bredsten Landevej 130, Lina 27

Recommended Posts

Var forbi Bredsten Landevej 130 for at besøge Lina 27 - http://side6.dk/resultatside/?q=8018

Det er det værste rip off jeg har prøvet i min ca. 10 årige "karriere".

Jeg blev hustlet for 1500 kr.

Aftalte 1500 kr. for én time...kun blow. Jeg er kun interesseret i superfransk og det aftalte vi.

Efter hun fik pengene sagde hun på vej ud i baglokalet af sex var med gummi...jeg svarede "only blow" og no condom...only blow". Hun svarede "off course..full service". 

Vi lagde os og hun suttede mig stiv i ca. 30 sek., hvorefter hun hev et kondom frem og bed pakningen op. Jeg sagde igen..only blow, hvor til hun svarede..."no no".

Jeg argumenterede lidt for at hun havde fået pengene og aftalen var "only blow..no condom". Hun rystede lidt på hovedet og suttede et par gange mere...hvorefter hun tog et nyt kondom frem og så diskuterede vi lidt mere.

Jeg rejste mig og sagde, at jeg synes det var et rip off og falsk markedsføring...hvortil hun svarede..."go to the police" og "I call to boss", samtidig med, at hun viftede med en mobiltelefon.

Sidste gang jeg kommer på stedet.

Pigen i forhold til annonce..meget tæt på at være den samme 8/10
Stedet. Perfekte parkeringsforhold 10/10
Priser i den dyre ende 5/10
Service 0/10

Fremover bliver jeg på min hjemmebane i Vejle, hvor man ofte finder guldkorn på Koldingvej 5 og de mange thai klinikker.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...