Hop til indhold
asiakarl

Aromatik teglværksgade århus

Recommended Posts

Var på besøg i  aroma thaimassage  i aften har  fået ny pige  virkelig meget smuk  pige  massagen var  perfekt  med   pirring   undervejs .Der  blev  aftalt  fuld  pakke til 1200  mén hen  hendes  blov job   var sgu  så godt  at jeg kom efter  3 minutter  fik et bad med pigen og  200 i  rabat  kommer  igen i morgen men fik ikke  fat i pigens  navn

Redigeret af asiakarl
Skrvefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
asiakarl skrev, for 13 timer siden:

Var på besøg i  aroma thaimassage  i aften har  fået ny pige  virkelig meget smuk  pige  massagen var  perfekt  med   pirring   undervejs .Der  blev  aftalt  fuld  pakke til 1200  mén hen  hendes  blov job   var sgu  så godt  at jeg kom efter  3 minutter  fik et bad med pigen og  200 i  rabat  kommer  igen i morgen men fik ikke  fat i pigens  navn

FP 1200 !  Nej tak, det er ikke Aarhuspris.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 3 timer siden:

FP 1200 !  Nej tak, det er ikke Aarhuspris.

 

Ikke helt enig... oplever dem svinge mellem 1000 og 1200 kr. Ja, nogle prutter måske om prisen. Andre får måske kun 45 minutter for de 1000, hvor andre måske får 1 time for 1200. Men med alle de læste anmeldelser herinde må jeg sige, at det passer meget godt med niveauet, når det svinger så meget som det gør. Tror måske mest det bunder i, at hvis kvinden melder en højere pris ud fra start, så er der nogle, der ikke "handler" om det, fordi de er "liderlige i gerningsøjeblikket" :D 

Mig bekendt er der heller ikke en "vejledende udsalgspris" i Aarhus, selvom jeg erkender, at en FP også ofte omtales i prislejet af 1k.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er vi ikke snart alle enige om at det enten er 1000 eller 1200 for en fuld pakke lige meget hvor i jylland vi er??

De 1000 eller 1200 er snart 50% af debatterne herinde..

Hvad betyder 200 kr lige??

Finder jeg et sted hvor kvaliten er i top og svinger jeg med piger smider jeg sku gerne 1500 hvis det er prisen..

Og ja det kan svinge alt efter sted,kvalitet og humør..

Men jeg stiller mig sku heller ik op og begynder og prutte om prisen med dieselstanderen bare fordi den viste noget andet igår..

Og 1200 er sku da en rimelig pris for det arbejde de udføre..

Så glem nu bare de 200 kr plus minus..

De 200 extra kan man komme langt længere for hos pigerne..

Over and out

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
thomas2209 skrev, den 21. oktober 2017 at 21:34:

Men er vi ikke snart alle enige om at det enten er 1000 eller 1200 for en fuld pakke lige meget hvor i jylland vi er??

De 1000 eller 1200 er snart 50% af debatterne herinde..

Hvad betyder 200 kr lige??

Finder jeg et sted hvor kvaliten er i top og svinger jeg med piger smider jeg sku gerne 1500 hvis det er prisen..

Og ja det kan svinge alt efter sted,kvalitet og humør..

Men jeg stiller mig sku heller ik op og begynder og prutte om prisen med dieselstanderen bare fordi den viste noget andet igår..

Og 1200 er sku da en rimelig pris for det arbejde de udføre..

Så glem nu bare de 200 kr plus minus..

De 200 extra kan man komme langt længere for hos pigerne..

Over and out

Helt enig...... Og hvis nogen så vil have 1400 for en time, så er det også kun 200 kr mere end 1200 og så er det selvfølgelig helt i orden..... ;-) 

Wh 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad er det lige i får for de 1200 - 1400 kr ???

altså jeg får 35 - 50 min for 600 - 800 kr  ... så jeg kan ikke helt se hvorfor jeres priser ligger deroppe :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
thomas 123 skrev, for 1 time siden:

hvad er det lige i får for de 1200 - 1400 kr ???

altså jeg får 35 - 50 min for 600 - 800 kr  ... så jeg kan ikke helt se hvorfor jeres priser ligger deroppe  

Bemærk smiley..... ;-) = tydeligvis mislykket forsøg på ironi.....  Selvfølgelig skal vi (kunderne) ikke arbejde på at hæve priserne.... 

Har aldrig betalt mere end 1000 selvom jeg er blevet foreslået mange fantasifulde priser..... Jeg smiler bare og siger 1000 kr og så er det fint. Tænker lidt om det som en test, de siger en for høj pris og nogen er dumme/ liderlige nok til at sige ja. Har aldrig oplevet dårligere service af den grund, tror mere det hænger sammen med mangel på kemi, som jeg har oplevet.... 

Wh 

Redigeret af White hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, for 22 timer siden:

Helt enig...... Og hvis nogen så vil have 1400 for en time, så er det også kun 200 kr mere end 1200 og så er det selvfølgelig helt i orden..... ;-) 

Wh 

Var det ikke de 1000-1200 der blev snakket om?? Hvor kommer de 1400 frA??

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, den 24/10/2017 at 18:14:

Var det ikke de 1000-1200 der blev snakket om?? Hvor kommer de 1400 frA??

Det er da logik...hvis man ikke synes at 200 kr over FP prisen i Aarhus betyder noget, og gerne betaler 1200. Så betyder 200 mere jo heller ikke noget...og så har du pludselig dine 1400

Vi skal da ikke i misforstået sympati skrue priserne op. I Aarhus er FP prisen 1000. Forlanges der mere nøjes jeg med massagen, og kommer ikke det sted mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

400 kr gav jeg for en flad massage I dag.

Og lad venligst være med at angribe mig på pris.

Kommer nok igen når der har været flere positive skriv her.

Bryder mig ikke om deres kanine/rum med hul til naboen i loftet.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som ved om den gamle ejer af denne klinik stadig er i branchen?

Hun har kaldt sig mange navne, men brugte meget makeup, talte godt dansk og have store naturlige bryster, samt et par tatos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, den 21/10/2017 at 21:34:

Men er vi ikke snart alle enige om at det enten er 1000 eller 1200 for en fuld pakke lige meget hvor i jylland vi er??

De 1000 eller 1200 er snart 50% af debatterne herinde..

Hvad betyder 200 kr lige??

Finder jeg et sted hvor kvaliten er i top og svinger jeg med piger smider jeg sku gerne 1500 hvis det er prisen..

Og ja det kan svinge alt efter sted,kvalitet og humør..

Men jeg stiller mig sku heller ik op og begynder og prutte om prisen med dieselstanderen bare fordi den viste noget andet igår..

Og 1200 er sku da en rimelig pris for det arbejde de udføre..

Så glem nu bare de 200 kr plus minus..

De 200 extra kan man komme langt længere for hos pigerne..

Over and out

Nemlig rigtigt, Thomas 

smider altid selv lidt drikkepenge også....(kun hvis servicen var der)

thai`er elsker drikkepenge 50,100,200 tror jeg ik er så vigtig, bare de får lidt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smider I også 20-50 % ekstra ved dieselstanderen, til kassedamen i Netto, når I optager lån eller endnu bedre til skattefar?

Redigeret af Frisk
Autocorrect

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 4 timer siden:

Smider I også 20-50 % ekstra ved dieselstanderen, til kassedamen i Netto, når I optager lån eller endnu bedre til skattefar?

Nej Men det gør jeg hvis tjeneren på resteauranten har givet mig en god service:) skattefar tar så rigeligt så der føler jeg bestemt ikke der er behov for Tips:)

Ved disel standeren og i netto får man bestemt ikke en service der er udover det vanlige..

Jeg siger bare at man kommer langt med at smide lidt extra..

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, for 54 minutter siden:

Nej Men det gør jeg hvis tjeneren på resteauranten har givet mig en god service:) skattefar tar så rigeligt så der føler jeg bestemt ikke der er behov for Tips:)

Ved disel standeren og i netto får man bestemt ikke en service der er udover det vanlige..

Jeg siger bare at man kommer langt med at smide lidt extra..

syntes faktisk ... mange af "mine" netto piger gør det ganske godt og giver både et smil og sød kommentar ud over det normale ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Og med al det snak om stedet, så havde jeg lyst til at prøve på nyt.

Jeg har været der da Nham styrede localet, hun var kun til massage of HJ men hun plejede nogle gange at have rigtig smukke piger på besøge.

Så sendte jeg sms til stedet og fik en aftal på plads. Så, dukker jeg oppe til tiden men stod ved døren og ringede et par gange på klokken mens jeg ventede og ventede men ingen kom til døren, jeg vil tror at de har en skjult kamera.

Jeg skrev igen men ingen svar og ringede til dem men hun tog ikke telefonen.

Så bestemte mig at gå igen.

Det her har sket flere gange nu. :(:( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De svingende priser har gjort jeg holder mig fra bla pp i Århus. Sidste besøg blev jeg 1700 fattigere. Var så pokkers liderlig at jeg ikke fik aftalt pris. Det var så med økofransk, og anal men har hørt andre herinde får samme service til 1000 med gip. 

Første besøg hos gip var massage og hj og der måtte jeg af med 800 så gip ser ikke mig mere før priserne er ens for alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 16 minutter siden:

De svingende priser har gjort jeg holder mig fra bla pp i Århus. Sidste besøg blev jeg 1700 fattigere. Var så pokkers liderlig at jeg ikke fik aftalt pris. Det var så med økofransk, og anal men har hørt andre herinde får samme service til 1000 med gip. 

Første besøg hos gip var massage og hj og der måtte jeg af med 800 så gip ser ikke mig mere før priserne er ens for alle. 

Da jeg var der første gang aftalte jeg med pigerne hvad en piger skal ha, og hvad to piger skal ha.....og det er fast pris for mig, og nej den er ik hemmelig

1=1000

2=1500 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...