Hop til indhold
Squrit4you

Peru-Lima

Recommended Posts

Hej.. Var en tur i Lima med arbejdet og boede i Miraflores. Gode muligheder for at finde piger på bar og klubber, jeg havde hørt om en hjemmeside der hedder seeking arrangement. Com her fandt jeg en håndfuld dejlige piger og priserne for en date med et par drinks og sex bagefter lå mellem 150 og 300 dollars, ingen tidsbegrænsning.. Jeg faldt for en lokal pige og vi mødtes på hotellet i baren, hun syntes vi skulle finde en ordentlig bar så det gjorde vi, efter et par timer med snak og drinks tog vi på hotellet og havde skøn sex, dog ikke vildt frækt men rigtig dejligt.. Jeg sagde at jeg ville ud og snuse til nattelivet i Lima og hun ville gerne vise mig de gode steder så kl 5 tog vi en taxa hjem til mit hotel godt stive, hun fik naturligvis penge til taxa hjem.. Rigtig god oplevelse for en rimelig pris.. 250 dollars plus bytur men det er billigt i Lima.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...