Hop til indhold
champ

hjælp til nord Tyskland søges

Recommended Posts

Da jeg befinder mig i grænselandet weekenden over tænker jeg, at jeg inden det går hjemover søndag kunne tage på lidt eventyr :)

Søger jeres råd til evt: 1 sød ung(U30) blondine med store bryster (silicone ok) eller en dejlig Milf (+40). Kravet er at tungekys og superfransk er muligt.

Alternativt, hvis jeg kommer derfra i god tid kunne jeg besøge en flatrate klub? Skal man så til Hamborg? Kan i evt anbefale nogen af disse?

Håber nogen kan hjælpe mig til et godt eventyr på søndag! Har ikke fulgt med i trådene her i Tyskland, og er begunstiget af hele den pukkelryggede indtil søndag så har ikke specielt god tid til at researche selv, og evt svare på jeres indspark, men håber i vil hjælpe alligevel!

 

Med ønsket om en fortræffelig weekend til jer alle derude og på forhånd tak

Champ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tog desværre ikke telefonen da jeg ringede så jeg vendte hjem over, men mange tak for forslaget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, den 29/10/2017 at 21:36:

Hun tog desværre ikke telefonen da jeg ringede så jeg vendte hjem over, men mange tak for forslaget!

Søndag er altså også skiftedag, så du kan ikke regne med noget - og hvis du kun har ringet til en enkelt, så har du ikke været trængende nok. Telefonbestillinger bruger de heller ikke så meget - det er som regel bedre at notere sig en 4 - 5 adresser i Flensburg - og så forsøge sig frem - og evt. tage turen endnu en gang.

Men har man ikke så god til, ikke vil bruge tid på at lokalisere adresserne og ikke mindst  - er bange for at ringe på de forkeret dørklokker - så kan jeg kun anbefale en tur i P-clubben,

hvor man kan få eine Vorstellung med 4 - 8 unge piger, inden man beslutter sig - koster måske lidt mere, men man undgår megen tidspilde - og man kan også få lov til at tage et bad, både før og efter ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Better late than never ;)

Men tak for rådene de er noteret til næste gang, men hvordan i al verden ved man så hvad en omgang med det man ønsker skal koste? Jeg går aldrig med kontanter, jeg hæver det aftalte beløb hver gang når jeg kører afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 50 minutter siden:

Better late than never ;)

Men tak for rådene de er noteret til næste gang, men hvordan i al verden ved man så hvad en omgang med det man ønsker skal koste? Jeg går aldrig med kontanter, jeg hæver det aftalte beløb hver gang når jeg kører afsted.

Mener de har en prisliste - eller du kan få pigerne til at forklare systemet (eller spørg en af de andre kunder) - og så har de en pengeautomat i forhallen - men lidt dumt ikke bare at have tilstrækkeligt med Euros (f.eks. € 500,-) med hjemmefra, da du ellers nemt kommer til at skulle hæve flere gange - og det koster gebyr hver gang - og du kan evt. veksle gebyrfrit i din egen bank.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må du tale om P-club, jeg mente hos de andre piger man kan besøge? Jeg kommer der max 1-2 gange om året og plejer ikke at tage på sjov, men om man skal betale lidt gebyr den ene gang vil nu nok gå

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 2 timer siden:

Nu må du tale om P-club, jeg mente hos de andre piger man kan besøge? Jeg kommer der max 1-2 gange om året og plejer ikke at tage på sjov, men om man skal betale lidt gebyr den ene gang vil nu nok gå

På P-club, behøver du heller ikke betale gebyr/barfee - men kan få en forestilling, hvor pigerne kommer ud i entreen og hilser på en efter en - og du vælger så den du ønsker, tager evt. et bad, ifører dig slåbrok og går med den udvalgte ovenpå.

Fordelen er at det som regel er unge, kønne og slanke piger og du får et mindre udvalgt, fremfor at behøve rende rundt for at finde den rigtige dør at ringe på, komme ind - og nærmest som musen i fælden, tage til takke med det som byder sig bag døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...