Hop til indhold
19517

Jeg gir en øl i Pattaya

Recommended Posts

Er i Pattaya den 5 januar og en uge frem.. 

Hvis man ikke rejser sammen med nogen kan Pattaya godt være ensom

Så lad os mødes en aften, og udveksle historie. 

Har det interesse, så skriv så vi kan finde hinanden der ovre. 

Redigeret af 19517

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var enormt fedt at høre - du må have en kanon tur. Er en uge ikke lidt for lidt?

/DFyr_36 - der stadig har sin første thailandstur til gode........

Redigeret af DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste gang jeg var der havde jeg betalt hotel for 3 uger. I Pattaya. Det aaaalt for længe. Så denne her gang bliver det en åben ferie. Så en uge er planlagt, men tror ikke det bliver mere. Tager videre til andre lande der fra. Sikkert Filippinerne. Prøv Pattaya en dag, men lad vær med at låse dig til Pattaya. Vild by!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, den 20/10/2017 at 15:33:

Sidste gang jeg var der havde jeg betalt hotel for 3 uger. I Pattaya. Det aaaalt for længe. Så denne her gang bliver det en åben ferie. Så en uge er planlagt, men tror ikke det bliver mere. Tager videre til andre lande der fra. Sikkert Filippinerne. Prøv Pattaya en dag, men lad vær med at låse dig til Pattaya. Vild by!! 

Filippinerne har jeg været nede til 2 gange. Dejligt land, jeg kan anbefale Makati i Manila hvis det skal være masser af piger. Ellers kan man bruge Cebu, som også er et godt sted, pige-mæssigt. Det er ret billigt. God tur, og vi glæder os alle sammen til at høre din beretning, for du skriver vel om det, ikke sandt?

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 19 timer siden:

for du skriver vel om det, ikke sandt?

I lange minutiøst beskrevet anmeldelser.. Haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, den 22/10/2017 at 15:21:

I lange minutiøst beskrevet anmeldelser.. Haha

Glem ikke billederne hvis du får muligheden for det ;) Det sætter et helt særligt krydderi oven på dine dejligt lange, minituøse beskrevede anmeldelser!

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 18 timer siden:

Glem ikke billederne hvis du får muligheden for det ;) Det sætter et helt særligt krydderi oven på dine dejligt lange, minituøse beskrevede anmeldelser!

/DFyr_36

Hver gang jeg har været sammen med en kvinde, altså i pattaya, havde jeg taget et billede af hende. Man må jo godt tage billeder af dem med ansigt og det hele. Jeg regner med, at jeg vil være samme med mere end én der over. Men jeg skal nok prøve på at skrive notater om mine oplevelser så jeg senere kan huske dem. Måske skulle jeg skrive dem derovre. Men det er bare ikke det samme på en mobil, som det er på et rigtigt tastatur hvor jeg kan skrive så hurtigt som jeg tænker, ej, næsten. Men tro mig, jeg har tænkt på, at finde en netcafé og skrive dagbog derover. 

Mht til billeder, så tror jeg ikke, at jeg vil vælge at sende billedet  med med ansigt. Vi skal tænke på, at hvis jeg gør dette kan jeg risikere, at admin sletter tråden. Så det bliver noget med ansigtet sløret. Og jeg tænker også på pigen, ja, det utroligt, ik? Men det gør jeg faktisk. 

På fredag skal jeg til massage så der tænker jeg, at jeg vil skrive igen. Det bliver hos den tårnhøje, og vildt sexede kaukasiske skønhed som jeg allerede har været hos 2 gange. Jeg glæder mig som det lille barn jeg nogle gange er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 8 timer siden:

Hver gang jeg har været sammen med en kvinde, altså i pattaya, havde jeg taget et billede af hende. Man må jo godt tage billeder af dem med ansigt og det hele. Jeg regner med, at jeg vil være samme med mere end én der over. Men jeg skal nok prøve på at skrive notater om mine oplevelser så jeg senere kan huske dem. Måske skulle jeg skrive dem derovre. Men det er bare ikke det samme på en mobil, som det er på et rigtigt tastatur hvor jeg kan skrive så hurtigt som jeg tænker, ej, næsten. Men tro mig, jeg har tænkt på, at finde en netcafé og skrive dagbog derover. 

Mht til billeder, så tror jeg ikke, at jeg vil vælge at sende billedet  med med ansigt. Vi skal tænke på, at hvis jeg gør dette kan jeg risikere, at admin sletter tråden. Så det bliver noget med ansigtet sløret. Og jeg tænker også på pigen, ja, det utroligt, ik? Men det gør jeg faktisk. 

På fredag skal jeg til massage så der tænker jeg, at jeg vil skrive igen. Det bliver hos den tårnhøje, og vildt sexede kaukasiske skønhed som jeg allerede har været hos 2 gange. Jeg glæder mig som det lille barn jeg nogle gange er. 

Det lyder rigtig indbydende med den vildt sexede kaukasiske skønhed, til lykke ;) - Hvad angår billederne, så må du hellere enten tage dem uden ansigt, eller beskære. Vi skulle jo nødigt blive censureret, det ville være alt for synd.

Og så håber jeg du klarer dig med at skrive på en mobil, det tager rigtignok længere tid men så har du jo til gengæld den tid til at reflektere over hvad du vil skrive. Så mon ikke det går alt sammen? God tur!

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...