Hop til indhold
Guest JoeBiden

Carolina fra Seductiongirls

Recommended Posts

Guest JoeBiden

Var forbi Carolina fra Seductiongirls her til formiddag.

Beskrivelse på deres hjemmesider passer fint,  hun er en rigtig smuk kvinde, fantastiske bryster og dejlig krop. Hun er dejlig nem at tale med og vi havde en dejlig halv time sammen. Kan kun på det varmeste anbefale hende et besøg, og så kysser hun skønt!

 

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/carolina/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser på Sed.girls hjemmeside, at hun tilbyder "fransk super". Er det det samme som superfransk - alment forstået som blow uden gummi - eller er det et snedigt markedsføringstrick, som dækker over fransk med gummi - nogen, der ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Jørgensen skrev, for 34 minutter siden:

Ser på Sed.girls hjemmeside, at hun tilbyder "fransk super". Er det det samme som superfransk - alment forstået som blow uden gummi - eller er det et snedigt markedsføringstrick, som dækker over fransk med gummi - nogen, der ved det?

På danske klinikker betyder superfransk mig bekendt ikke som sådan blow uden gummi, men at boller og skaft får en tur uden gummi. Sådan har det været siden tidernes morgen - dvs før Ungarn og Rumænien flyttede til Danmark. Ikke noget snedig markedsføring der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 1 minut siden:

På danske klinikker betyder superfransk mig bekendt ikke som sådan blow uden gummi, men at boller og skaft får en tur uden gummi. Sådan har det været siden tidernes morgen - dvs før Ungarn og Rumænien flyttede til Danmark. Ikke noget snedig markedsføring der.

Det er ikke heeeelt rigtigt, men næsten! De mere seriøse  danske annoncører omtalte, det, du nævner ovenfor,  som "superfransk med gummi på toppen". I konkurrencens hellige navn var der en del, der glemte denne formulering - og der var faktisk også flere, som leverede blow helt uden gummi, når der stod superfransk i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
JoeBiden skrev, den 20/10/2017 at 11:18:

fantastiske bryster

Arh hvor har jeg snart overvejet Carolina længe! Bliver bare holdt ude af kampen af de der silikonebryster.....er bare ikke glad for silikone.

Er der andre som ikke er til silikone som ville anbefale Caroline alligevel? (tosset spørgsmål!!)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke Carolina - men hvis der er en pige, man meget gerne vil besøge, er det da fjollet at holde sig tilbage på grund af et par bryster.

Jeg er slet ikke til (store) siliconebryster, men kender alligevel et par søde piger, der har sådan nogle. Kan man lide pigen, abstraherer man jo bare fra det - lissom hvis man heller ikke er til tatoveringer (egentlig overflødigt svar :lol: ).

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 4 timer siden:

Arh hvor har jeg snart overvejet Carolina længe! Bliver bare holdt ude af kampen af de der silikonebryster.....er bare ikke glad for silikone.

Er der andre som ikke er til silikone som ville anbefale Caroline alligevel? (tosset spørgsmål!!)

Jeg har nærlæst beskrivelsen af Carolina. Der står, hun har "fyldige DD-skåls bryster" - Om der er kommet kunstigt fyld i dem, frem går jo ikke. - Jeg har besøgt hende med mellemrum og jeg husker egentlig slet ikke, om de brysterne er "kunstige". De er i hvert fald pæne - søde - dejlige. - De kan krammes. - Desuden er Carolina en fornuftig pige - god at snakke med - har humor, men kan også være seriøs. - Hvis sådanne egenskaber kan lokke dig nærmere, synes jeg du skal gøre alvor af det. - Når først du har været der, vil du ikke være i tvivl om, at du har valgt rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 57 minutter siden:

Jeg har nærlæst beskrivelsen af Carolina. Der står, hun har "fyldige DD-skåls bryster" - Om der er kommet kunstigt fyld i dem, frem går jo ikke.

Ved nærmere nærlæsning af beskrivelsen på hjemmesiden står der faktisk noget længere nede om Carolina,, at hun har "store fyldige ægte bryster" (direkte citeret).

Så sku' der ikke være noget at være bange for. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Tak for svarene - er nu ret sikker på at der har været en kirurg med i spillet. Vi må se.....man behøver måske heller ikke at have sex med alle byens smukke piger (eller gør man? ;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 2 timer siden:

Tak for svarene - er nu ret sikker på at der har været en kirurg med i spillet. Vi må se.....man behøver måske heller ikke at have sex med alle byens smukke piger (eller gør man? ;-))

Dette er blot en gentagelse - men - - "store fyldige ægte bryster" - - det kan jeg da ikke få til andet end, at brysterne er "uberørte" af lægelige indgreb. - Og til den filosofiske del: Jo, Carolina bør man huske at kneppe - for sin egen livskvalitets skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med "ægte" er tilsyneladende en relativ sag. Fx har jeg hørt "ægte D-skåls bryster" fortolket som, at det var ægte D - altså ikke C eller E, men D - men brysternes "materiale" havde det ikke noget at gøre med; de var af plastic. Måske ægte plastic?

I den konkrete formulering kan det være, at ægte henviser til, at det er bryster. Altså at det fx ikke er kaffeposer, luffer eller andet, som den mistroiske måske kunne tro, at en person havde hængt på kroppen for at narre folk til at tro, at det var bryster.

... Kreativiteten er stor i branchen, er mit overordnede budskab!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 8 timer siden:

Altså at det fx ikke er kaffeposer, luffer eller andet, som den mistroiske måske kunne tro, at en person havde hængt på kroppen for at narre folk til at tro, at det var bryster.

Tak for det grin! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at fjerne alt jeres tvivl og i ikke skal bruge det store hoved mere end det lille hoved :-P kan vi understrege at ægte bryster, betyder bum bummelum ægte bryster.

Men vi skal nok blive bedre til at formulerer os, så at kaffeposer bliver brugt til kaffen, luffer bliver brugt på hænderne og måske uddybe det så meget at skrive økologiske, hjemmelavet, pubertets voksende, uberørte naturlige dyrket bryster :D

God vind til de herre ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, den 30/10/2017 at 23:56:

For at fjerne alt jeres tvivl og i ikke skal bruge det store hoved mere end det lille hoved :-P kan vi understrege at ægte bryster, betyder bum bummelum ægte bryster.

Men vi skal nok blive bedre til at formulerer os, så at kaffeposer bliver brugt til kaffen, luffer bliver brugt på hænderne og måske uddybe det så meget at skrive økologiske, hjemmelavet, pubertets voksende, uberørte naturlige dyrket bryster :D

God vind til de herre ;-) 

Tak for udmeldingen, MEN!
jeg har gramset, gnubbet og dobbelttjekket... Og de HAR fået hjælp, hvis I spørger mig :-)

Hvis nogen stiller spørgsmåltegn ved min vurdering, så tjekker jeg gerne igen!

/Dino

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 18 timer siden:

Tak for udmeldingen, MEN!
jeg har gramset, gnubbet og dobbelttjekket... Og de HAR fået hjælp, hvis I spørger mig :-)

Hvis nogen stiller spørgsmåltegn ved min vurdering, så tjekker jeg gerne igen!

/Dino

Ja, nu kan man jo ikke vide, hvem der har ret.

Men hvis du har været så tæt på, at du har gramset, gnubbet og dobbelttjekket - var du så ikke så tæt på Carolina selv, at du kunne spørge hende?

Det kan jo være svært at sætte spørgsmålstegn ved folks vurdering af noget ved en person, når personen selv har meldt andet ud - men hvis du kommer i nærheden af hende igen, behøver du ikke tjekke: du kan blot spørge hende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...