Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/196146

For ca. En måneds tid siden,besøgte jeg denne petit lille sag for anden gang, tænker i øvrigt at hun snart må være 22 ;-) (Aldern tænker jeg holder)

Hun var meget nem at komme i kontakt med og aftalen var i hus, wuhuu tænkte jeg. Og med en spændings-knude i maven kørte jeg mod kvong.

Stedet var nemt at finde og rimelig diskret med parkering i gården.

Bankede på og døren gik op og der stod den sødeste fine lille sag, man må sige at billeder og beskrivelse passer på hende. 

Blev budt ind rummet, hvilket måske godt kunne trænge til en lille opkvikker, men nå hvad pokker jeg var jo ikke kommet som egndomsmælger :-) 

Vi fik ordnet det med finanserne 1 time med det hele. Hun gik og kom meget hurtigt tilbage. 

Selve agten vil jeg ikke rigtig komme ind på men vi var hele vejen rund og og det var rigtig godt og frækt. Det eneste jeg vil nævne er, at hun er stram som pokker :-) 

alt i alt en rigtig god oplevelse og jeg vil helt sikkert komme igen

pas på hende gutter

Godnat herfra 

hilsen Tøffe

 

Redigeret af tøffe
Forkert navn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give tøffe ret. Har besøgt Sofia flere gange fordi hun er lige den størrelse jeg er WILD med :)

Hun er rigtig sød .............. måske man skulle se om der er nogen der har kommet lidt kroner i sparegrisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror da på ingen måde hun er stoppet. Hun har jo haft hendes lille frække sted i årevis derude på landet. Mon ikke bare det er fordi det er den søde juletid, samt nytår der gør at hun ikke tager telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Sofia en del gange i de sidste 5 - 6 år og hun var også 21 første gang jeg besøgte hende .

men hun er sgu en lækker lille sag med en stram lille ungpige fisse ...... hun er ofte væk i lang tid for så at dukke op igen her på Eroguide så når hun er på er hun let at komme i kontakt med. 

Stedet kunne godt trænge til en kærlig hånd og lidt rengøring , men absolut ikke det værste jeg har oplevet 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...