Onslow 15846 Skrevet 19. Oktober, 2017 en fremragende familiefilm om ægteskabsproblemer på ARD. I nat, fordi den blev genudsendt, så det betød ikke noget, at den blev fravalgt kl. 20.15 p. g. a. fodbold. Grunden til, at jeg absolut ville se den, hedder Petra Schmidt-Schaller. En fremragende skuespiller, og så er hun da bare den ultimative kvinde af typen "blond nordisk skønhed." Jeg ville begå drab for at vågne op til dette om morgenen. Nu måjeg se at komme ned på jorden, det er sengetid, og for koldt til at ligge i telt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 636 Skrevet 19. Oktober, 2017 Hun er i den grad lækker Så hende tidligere på året som kommissær i et afsnit af Tatort på NDR en fredag aften. Den aften behøvede jeg ikke en fræk film til at falde i søvn på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Oktober, 2017 (edited) Er dette en ny JP-tråd, du har oprettet, bare med skuespillerinder? Redigeret 20. Oktober, 2017 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg