Hop til indhold
JoeyTribi

Hvornår kommer Leticia tilbage?

Recommended Posts

JoeyTribi skrev, for 21 minutter siden:

Er der nogen der har en idé om hvornår hun kommer tilbage? 

tenor.gif?itemid=9369386

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 36 minutter siden:

 

tenor.gif?itemid=9369386

har ik helt forstået dit behov for at lægge alle mulige klip / fotos, som du ik ejer rettighederne til på dette site???

 

jeg tillader mig at citere fra dette sites retningslinjer:

"Det er kun tilladt at uploade materiale til Eroguide.dk, som du selv ejer rettigheder til at benytte. Dette gælder både billeder og tekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 3 minutter siden:

har ik helt forstået dit behov for at lægge alle mulige klip / fotos, som du ik ejer rettighederne til på dette site???

 

jeg tillader mig at citere fra dette sites retningslinjer:

"Det er kun tilladt at uploade materiale til Eroguide.dk, som du selv ejer rettigheder til at benytte. Dette gælder både billeder og tekst.

Hej Dinos, tag det roligt. De små klip der er tale om, er såkaldte GIF'ere. Alle kan bruge dem uden at bryde rettigheder. Det er lidt i stil med memes. Men måske kender du ikke til begrebet? Det korte af det lange - slap af, og nyd dem. De er ofte meget "passende" i en bestemt kontekst, her som ppd har givet ytring for, og som jeg også har. Du er velkommen til selv at prøve ;)
/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, Lige nu:

Hej Dinos, tag det roligt. De små klip der er tale om, er såkaldte GIF'ere. Alle kan bruge dem uden at bryde rettigheder. Det er lidt i stil med memes. Men måske kender du ikke til begrebet? Det korte af det lange - slap af, og nyd dem. De er ofte meget "passende" i en bestemt kontekst, her som ppd har givet ytring for, og som jeg også har. Du er velkommen til selv at prøve ;)
/DFyr_36

nej... jeg tillader mig at ikke at tage det roligt.... du har ikke rettighederne... du har ik lov til at lægge dem op... easy peasy...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 3 minutter siden:

nej... jeg tillader mig at ikke at tage det roligt.... du har ikke rettighederne... du har ik lov til at lægge dem op... easy peasy...

Du bør nok alligevel tage det roligt.  Det har de hos Giphy styr på. Så jo, jeg (og du og alle mulige andre) har lov at lægge dem op. easy peasy for at blive i din jargon ;)

/DFyr_36 out

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 1 minut siden:

Jeg har i hvertfald ikke flere bemærkninger :)

/DFyr_36

Modtaget. For jeg får ikke en rolig nattesøvn før jeg ved der er balance i "tag-det-roligt-regnskabet" :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber da at dino får kigget på Giphy.com og forstår hvordan det hænger sammen. Måske endda smide et "reaktions-billede" op derfra? Hvem ved :)
Sov godt min gode hund :)

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 7 timer siden:

har ik helt forstået dit behov for at lægge alle mulige klip / fotos, som du ik ejer rettighederne til på dette site???

 

jeg tillader mig at citere fra dette sites retningslinjer:

"Det er kun tilladt at uploade materiale til Eroguide.dk, som du selv ejer rettigheder til at benytte. Dette gælder både billeder og tekst.

Hvis du ser på navnet. Det spørgsmål som der stilles og så billedet, syntes jeg det passer meget godt, men jeg er da ked af hvis jeg overtræder personlige grænser for det er ikke min mening.

Jeg kan bare godt li når ting bevæger sig.

Men hvordan kan det så være at i tråden "Hyggesnak" ligger der også tonsvis af billeder som vel alle kan klassificeres som ulovlige oploads?

Om billederne "bevæger sig lidt" eller om det er, ja et billede, gør vel ingen forskel ift. rettighedsspørgsmålet?

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 5 timer siden:

Hvis du ser på navnet. Det spørgsmål som der stilles og så billedet, syntes jeg det passer meget godt, men jeg er da ked af hvis jeg overtræder personlige grænser for det er ikke min mening.

Jeg kan bare godt li når ting bevæger sig.

Men hvordan kan det så være at i tråden "Hyggesnak" ligger der også tonsvis af billeder som vel alle kan klassificeres som ulovlige oploads?

Om billederne "bevæger sig lidt" eller om det er, ja et billede, gør vel ingen forskel ift. rettighedsspørgsmålet?

 

 

Du har ikke gjort andet end at spæde tråden op med lidt sjov. Hvorfor det falder folk sådan for brystet, er uden for min fatteevne. Lige pludselig er alle eksperter i copyright-love, rettigheder og regler. Hvis man har gjort noget som er udenfor reglementet er det op til administratorerne at gøre opmærksom på dette. Ikke de selvbestaltede nævenyttige politibetjente som huserer på siden. Og det mener jeg generelt. Ikke kun hvad denne tråd angår.

(Og så tror jeg liiige du skal finde fredagshumøret frem, underdog40  :))

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Du har ikke gjort andet end at spæde tråden op med lidt sjov. Hvorfor det falder folk sådan for brystet, er uden for min fatteevne. Lige pludselig er alle eksperter i copyright-love, rettigheder og regler. Hvis man har gjort noget som er udenfor reglementet er det op til administratorerne at gøre opmærksom på dette. Ikke de selvbestaltede nævenyttige politibetjente som huserer på siden. Og det mener jeg generelt. Ikke kun hvad denne tråd angår.

(Og så tror jeg liiige du skal finde fredagshumøret frem, underdog40  :))

SPOT ON!!!! :)
Skååål, det er endelig fredag! ;)

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 17 timer siden:

nej... jeg tillader mig at ikke at tage det roligt.... du har ikke rettighederne... du har ik lov til at lægge dem op... easy peasy...

Hey, prøv at smutte over i hyggesnak, der kan du komme på arbejde. Fx her:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...