Hop til indhold
Guest Klyngen

Nemtøs i Randers

Recommended Posts

Guest Klyngen

Efter mit første møde i september med Nemtøs hvor også Langogtyk deltog og bidrog til at gøre det endnu mere frækt, havde vi skrevet sammen og aftalte at mødes idag kl 10 på et motel ved Randers. Nemtøsen kom to et halvt minut for sent så der var tid til at udtænke en passende straf fordi hun ikke kan klokken:P Da hun steg ud af bilen ku jeg ikk holde mig tilbage. Dybe frække tungekys og barmen fik en ordenlig æltetur desværre med det resultat at hun fik et blåt mærke på det ene bryst. Nå ja; hun kan jo bare komme til tiden:lol: Jeg måtte virkelig holde mig tilbage for ikke at vippe de store bryster ud af BH'en og den nedringede overdel. Nå. Op på værelset hvor det hele fortsatte. Kalorius havde været oppestående siden hun steg ud af bilen så af med tøjet. Fissen var drivvåd. Gummi på og herefter blev hun kneppet i missionær. Kom "desværre" i kondomet idet jeg egentlig havde planlagt en facial. Herefter fik nemtøsen en heftig omgang med nåde dildo og Magic Wand. Stønnene blev højere og højere og safterne løb. Al den stønnen vækkede alle gæsterne så tiden var inde til at binde og kneble nemtøsen:lol: herefter fik hendes fisse og brystvorter en omgang med magic wand og sikke hun nød det. Herefter straffedes hun ved at lægge bundet og kneblet  på sengen i ca 45 min. Kneblen kom ud og herefter blev hun kneppet endnu en gang. Afsluttede med facial. Og sådan kørte det i alt 4 timer. Herefter var jeg helt flad. 4 udløsninger på 4 timer var mere end jeg kunne klare. Lidt afsluttende fræk og Dirty talk og herefter kørte vi hver til sit. 

Kære søde Nemtøs<3 tak for endnu en superdejlig fræk, våd og lækker dag i dit frække selskab. Og håber du fandt straffen passende. Din herre er ikke tilfreds med at du kom for sent. Næste gang tør jeg ikke tænke på konsekvenserne for dig;) men der vil du blive afstraffet af 2 mænd :D

Du er vidunderlig dejlig at være sammen med<3

kærligst

Klyngen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

 

Tak  for  din  dejlige  beskrivelse  af  vores  frække  og  lækre  møde  tidligere  på  dagen.  

Godt  du  har  styr  på  dine  udløsninger  - jeg  har  ikke tal  på  alle  de  lækre  intense  orgasmer du  gav  mig <3

Jeg  nyder  dit  selskab  fuldt  ud  - du er  en  dejlig  mand <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
langogtyk skrev, for 2 minutter siden:

Hun er giga fræk :rolleyes:

<3i den grad. Hun tappede mig fuldstændig for energi idag<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

 

Tak  for  din  dejlige  beskrivelse  af  vores  frække  og  lækre  møde  tidligere  på  dagen.  

Godt  du  har  styr  på  dine  udløsninger  - jeg  har  ikke tal  på  alle  de  lækre  intense  orgasmer du  gav  mig <3

Jeg  nyder  dit  selskab  fuldt  ud  - du er  en  dejlig  mand <3

<3 tak søde Nemtøs <3 og du er en enestående dejlig, sød og fræk kvinde:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...