Hop til indhold

Recommended Posts

Har flere gange vært hos Kira på Svalereden

jeg kan kun sige at hun er en pige der nyder hendes job

(burde faktisk ikke skrive om hende da jeg gerne vil beholde hende for mig selv)

de gange vi har vært sammen er ligesom at være sammen med en rigtig kæreste

hun er noget af det sødeste jeg har mødt og nem at snakke med og så kan hun noget i sengen

og det gør det ikke bedre at hun ser SKIDE godt ud..... og har med det dejligste smil

Pas godt på hende.........

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elmand skrev, for 1 minut siden:

Har flere gange vært hos Kira på Svalereden

jeg kan kun sige at hun er en pige der nyder hendes job

(burde faktisk ikke skrive om hende da jeg gerne vil beholde hende for mig selv)

de gange vi har vært sammen er ligesom at være sammen med en rigtig kæreste

hun er noget af det sødeste jeg har mødt og nem at snakke med og så kan hun noget i sengen

og det gør det ikke bedre at hun ser SKIDE godt ud..... og har med det dejligste smil

Pas godt på hende.........

 

Møzzzz søde ;-) tak for de søde ord ❤️ Glæder mig til vi ses kys 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elmand skrev, den 19/10/2017 at 15:21:

Har flere gange vært hos Kira på Svalereden

jeg kan kun sige at hun er en pige der nyder hendes job

(burde faktisk ikke skrive om hende da jeg gerne vil beholde hende for mig selv)

de gange vi har vært sammen er ligesom at være sammen med en rigtig kæreste

hun er noget af det sødeste jeg har mødt og nem at snakke med og så kan hun noget i sengen

og det gør det ikke bedre at hun ser SKIDE godt ud..... og har med det dejligste smil

Pas godt på hende.........

 

Tak for lækkert selvskab idag ;) kys kira 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Ledvogter skrev, for 3 timer siden:

Det her er altså en tråd for anmeldelser, ikke små private beskeder uden interesse for andre. Hold det på PM, tak.

-Ledvogter

Du burde være lidt mere konsekvent, hvad med de tråde med nemtøs..det virker lige på privat, og uden interesse for andre..du gør vel ikke forskel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 35 minutter siden:

Du burde være lidt mere konsekvent, hvad med de tråde med nemtøs..det virker lige på privat, og uden interesse for andre..du gør vel ikke forskel :-)

Ok, jeg giver tråde med nemtøs kortere snor fremover.
(Jeg var ikke klar over, at vi har været ujævne, men det er måske svært at undgå)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
8270 skrev, for 49 minutter siden:

Du burde være lidt mere konsekvent, hvad med de tråde med nemtøs..det virker lige på privat, og uden interesse for andre..du gør vel ikke forskel :-)

8270 jeg hører ikke til i denne her tråd - det er afsporing af den oprindelige anmeldelse og hører bestemt ikke til herinde.

Vi laver alle fejl - men vel ikke din opgave at lege moderator. Er du utilfreds så lav en direkte anmeldelse til moderator.

Undskyld mit indlæg til @elmand og @Kira24år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Nemtøs skrev, for 11 timer siden:

8270 jeg hører ikke til i denne her tråd - det er afsporing af den oprindelige anmeldelse og hører bestemt ikke til herinde.

Vi laver alle fejl - men vel ikke din opgave at lege moderator. Er du utilfreds så lav en direkte anmeldelse til moderator.

Undskyld mit indlæg til @elmand og @Kira24år

Jeg er sikker på at Ledvogter nok skal irettesætte mig, hvis han/hun mener det er en afsporing :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, for 22 timer siden:

Det her er altså en tråd for anmeldelser, ikke små private beskeder uden interesse for andre. Hold det på PM, tak.

-Ledvogter

Men må godt nok indrømme at jeg synes efterhånden at det er lidt svært at begå sig herinde. ( ved godt jeg ikke er den helt store IT expert) mit sidste oplæg som jeg lagde op ( i generel debat ) tja der blev jeg også irettesat og oplægget slettet. 

Så tænker efterhånden at med mine it kompetencer, er det nok bedst jeg bare holder mig til at kun bruge PB herinde. Hilsen Kira 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

jeg har slået op journalerne, den 17/5 og 19/5 i år bruger du generel debat til at annoncerer hvornår du har vagt og at du måtte aflyse en vagt. Det samme kan jeg se du har gjort flere gange i 2016 også. Alle dine opslag omkring dine vagtplaner og ændringer i disse fra generel debat er rigtig nok slettet.

Som jeg tror du ved nu så Generel debat er ikke til pigernes annoncering af pigernes vagtplaner eller ændringer i disse. Derfor har vi slettet en håndfuld indlæg fra dig under generel debat gennem tiden.

der står i vores regler at man ikke må anbefale sig selv heller til en efterlysning eller anmeldelse, derfor slettede vi et indlæg da du engang gjorde dette

der var en anmeldelse af dig som du først havde kommenteret i flere omgange og det var alt sammen fint nok, så går der en 3 måneders tid og der er ingen aktivitet i den anmeldelse, og så går du ind i selvsamme anmeldelse og citerer anmeldelsen igen og skriver pragtfuld anmeldelse og intet andet, det opfattede vi blot som et forsøg på at få anmeldelsen genoplivet og bumpet op i toppen igen, du havde jo kommenteret den op til flere gange i forsommeren

ellers er du velkommen til at kontakte mig eller en af de andre hvis du har spørgsmål til vores linje eller det vi har gjort

Så mit første spørgsmål er: som der skete dengang jeg skrev at jeg var nødsaget til at informere at jeg var blevet syg, det kan da umuligt være reklame eller annoncering. Jeg kunne ikke nå at trække min annonce feks i EB tilbage, så det var som sagt kun for at informere og evt hjælpe mine kunder så de ikke kørte 100 km forgæves. Og øh 2 gange i min gp karriere har jeg været syg, men ok. Ja indrømmer jeg slet ik aner hvor og hvornår man må kommentere eller svare. Kan ikke forstå at man simpelhen feks skal lave en tråd hvor man dagligt smider nøgen fotos eller videoer op af sig selv nærmest for at kunne kommunikere herinde... og ja måske er det mig der helt blank, men har forsøgt at spørge mig til råds omkring dette bla ved maya- Katrine i pb'ere. Men skal nok stoppe med at lave de fejl fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, Lige nu:

Kira stop nu, du poster et skræm-dump fra pigernes fortrolige og hemmelige forum

det indlæg har jeg slettet, vi vil altså heller ikke have du poster skærm-dumps fra pigernes hemmelige forum i dennoffentlige debat, så er forummet altså ikke hemmeligt, forummet er til for at I piger i fortrolighed kan skrive sammen, det skal ikke offenltligøres hvad der står der i indlæg på forummet så alle kan læse det

 

Amen nu var der jo intet hemmeligt men igen om forladelse. lad os bare lukke den her så jeg ik laver flere fejl :huh:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...