wobleren 146 Skrevet 19. Oktober, 2017 Kom til at lægge denne efterlysning under Fyn... bad om at få den flyttet, men ingen respons, så vi gentager "successen": Ærede Logebrødre (hulbrødre?) Nogen der kender til Ganesha thaimassage i Kolding http://ganeshabeauty.dk/ eller som i øvrigt kan anbefale et thai sted i kolding med mulighed for lidt ekstra - andet end Låsbygade 47? Kh fra en ømskindet broder med behov for lidt kærlig pleje af de aldrende lemmer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wobleren 146 Skrevet 23. Oktober, 2017 Slet ingen anbefalinger i Kolding? Mærkeligt med det udvalg, der er i både Fredericia og Vejle??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 23. Oktober, 2017 wobleren skrev, for 8 minutter siden: Slet ingen anbefalinger i Kolding? Mærkeligt med det udvalg, der er i både Fredericia og Vejle??? Hvis det kun er seriøs MASSAGE, du går efter, kan jeg klart anbefale Phun Thai Massage, Haderslevvej 115, tlf. 31 33 40 44. Massage i topklasse af begge massøser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wobleren 146 Skrevet 23. Oktober, 2017 Kære Onslow, takker skyldigst... går ikke af vejen for en god massage uden hanky panky.... men findes der også steder i Kolding (udover Låsbygade 47), hvor man kan være heldig at opleve lidt mere? Du lader til at kende en del til "markedet"... kendte én tidligere, men hun er vist flyttet fra byen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sanistål Skrevet 23. Oktober, 2017 (edited) Sawadee & Siam Massage haderslevvej 20 prøv der min ven Redigeret 23. Oktober, 2017 af sanistål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sørensen65 19 Skrevet 31. Oktober, 2017 sanistål skrev, den 23/10/2017 at 22:21: Sawadee & Siam Massage haderslevvej 20 prøv der min ven Den tror jeg ik på giver Extra prøvet det selv ??0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaimassageentusiasten 27 Skrevet 1. November, 2017 Jeg har også fået almindelig massage uden optræk til ekstra hos Sawadee Haderslevvej 20. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wobleren 146 Skrevet 3. November, 2017 hmmmm skadevirkningen ved at prøve haderslevvej 20 er vel kun en omgang god massage uden yderligere ? må vel prøves... er der virkelig ingen, der har været forbi Ganesha eller som kender andre steder i Kolding, hvor der kan falde en håndtrold eller lidt mere af som afslutning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sanistål Skrevet 4. November, 2017 Sørensen65 skrev, den 31/10/2017 at 22:06: Den tror jeg ik på giver Extra prøvet det selv ??0 Prøv igen min ven! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sørensen65 19 Skrevet 5. November, 2017 sanistål skrev, for 11 timer siden: Prøv igen min ven! Tror vi taler forbi hinanden giver Extra hos sawadee eller ganesha? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 187 Skrevet 5. November, 2017 Sørensen65 skrev, for 2 timer siden: Tror vi taler forbi hinanden giver Extra hos sawadee eller ganesha? Hos Ganesha er der intet ekstra,, kommer der selv..og hun giver en perfekt massage . sød og smilende og tiltalene,,, men ikke andet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sørensen65 19 Skrevet 5. November, 2017 stor skrev, for 8 minutter siden: Hos Ganesha er der intet ekstra,, kommer der selv..og hun giver en perfekt massage . sød og smilende og tiltalene,,, men ikke andet.. Ja hun giver faktisk en mega go massage !!!! tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg