Hop til indhold

Recommended Posts

Ringede og bestilte tid hos den pige som hedder cookie ,blev modtaget af en meget flot og smilende pige fik anvist et rum ,hvor hun gik i gang med en dejlig massage  da jeg lidt senere blev vent om blev det til en meget god massage som jeg vil ikke gå i detaljer men hun er god til det ,smilede  hele vejen hjem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikmund 1 skrev, for 3 timer siden:

Ringede og bestilte tid hos den pige som hedder cookie ,blev modtaget af en meget flot og smilende pige fik anvist et rum ,hvor hun gik i gang med en dejlig massage  da jeg lidt senere blev vent om blev det til en meget god massage som jeg vil ikke gå i detaljer men hun er god til det ,smilede  hele vejen hjem 

 

Slikmund 1 skrev, for 3 timer siden:

Ringede og bestilte tid hos den pige som hedder cookie ,blev modtaget af en meget flot og smilende pige fik anvist et rum ,hvor hun gik i gang med en dejlig massage  da jeg lidt senere blev vent om blev det til en meget god massage som jeg vil ikke gå i detaljer men hun er god til det ,smilede  hele vejen hjem 

Du har ret, jeg var der for ca. En uge siden for at møde Yumi, som var rejst, så jeg fik en kærlig behandling af Cookie, og det var godt, jeg har tænkt meget på hende siden,    VELOVERVEJET.   er det ord der falder mig ind,  genert pige, også alligevel ikke , alt føltes så naturligt,

man går derfra med et smil på læben og tilfredsstillet , kan anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
hansisexy skrev, for 7 timer siden:

Hej

Hvordan ser Cookie ud og kysser hun.?

Hvor er vi henne i Vejle. ?

Jeg venter også på svar på de to spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kysser ikke ,der er billeder af hende hvis du søger på annoncelight under cookie .

det er hos Naphat massage 

Redigeret af Slikmund 1
Forglemmelse at ikke fik det hele med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi igen,cookie  kunne godt huske mig 
Fik igen en meget fin behandling både god massage og ekstra kan kun sige jeg er meget tilfreds 
God ide at bestille tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...