Hop til indhold
EnFyrFraKBH

Kønssygdomme

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 minutter siden:

Hvad? :lol:  Det er for sjov, ikke?

Den samme fisse varierer også i smag, duft og så videre, fra dag til dag nærmest. - uagtet, om man som kvinde er under eller over 30 år.

Fra dag til dag ligefrem.:huh: ;)

.Troede det mest var smagen af Østers..?

Så må jeg til at igang hver dag og bruge tungen for det har jeg hørt skulle kilde lidt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Hvad? :lol:  Det er for sjov, ikke?

NEJ, det kaldes omvendt årgangsfisse...:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, den 23/10/2017 at 02:08:

Hvor har du disse tal fra? Det er jo langt HØJERE risiko end man angiver for et ubeskyttet vaginalt eller analt samleje med en HIV smittet kvinde!!!

 

I dit link står der bla.:

"Klamydia  Klamydia kan smitte ved oralsex, men det sker sjældent. Forskerne ved ikke, om klamydia smitter fra munden til kønsorganerne eller omvendt."

Der står endvidere:

"SEXOLOGENS RÅD Du har en meget lav chance for at blive smittet, hvis du modtager oralsex. Men hvis du er den, der lægger mund til, så er chancen større. "

Og det bliver pointeret, at det først og fremmest er sæd der overfører evt. smitte, så det at modtage et BJ eller det at give fransk til en pige er i lavrisiko-zonen.

 

Og for en god ordens skyld: selv "sikker sex" er ikke 100,00 % sikker

 

Med alle de piger der efterhånden tilbyder blow uden gummi  og gerne sluger - eller sperm mig i munden osv  - er  sikker sex er stadig at foretrække -  og betydeligt sikre og en hel del mere lækkert i det lange løb. ;) og ærligt, jeg tænder mere på kvinder og mænd der rent faktisk har så meget respekt for dem selv,  familierr derhjemme, deres gæster og dermed og gæsternes familie - at de til enhver tid bruger kondom. Svensk og spansk undtaget ;) 

Redigeret af Tantramus65

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, den 19/10/2017 at 07:39:

Og så har jeg læst dette på netdoktor:

I princippet kan både klamydia, syfilis og gonoré smitte ved oralsex, men også her er sandsynligheden meget lille. Hvis du vil være på den sikre side, kan din læge pode dig fra slimhinden i svælget. Tal med lægen om sagen.

Jeg vil gætte på at den sætning havde swinget bedre med " vil du være på den sikre siden så brug dog KONDOM "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
EnFyrFraKBH skrev, den 19/10/2017 at 00:02:

Vil du sige man kunne være bekendt at spørge pigen, om hun bliver tjekket en gang imellem, uden at virke uhøflig og dræbe stemningen?

Hvis du er i tvivl, så lad tvivlen komme dig selv tilgode, og find en du er mere tryg ved ifht kønssygdomme..Eller brug kondom, når du modtager og lad være med at give oral til pigen..

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, den 23/10/2017 at 02:08:

Hvor har du disse tal fra? Det er jo langt HØJERE risiko end man angiver for et ubeskyttet vaginalt eller analt samleje med en HIV smittet kvinde!!!

 

I dit link står der bla.:

"Klamydia  Klamydia kan smitte ved oralsex, men det sker sjældent. Forskerne ved ikke, om klamydia smitter fra munden til kønsorganerne eller omvendt."

Der står endvidere:

"SEXOLOGENS RÅD Du har en meget lav chance for at blive smittet, hvis du modtager oralsex. Men hvis du er den, der lægger mund til, så er chancen større. "

Og det bliver pointeret, at det først og fremmest er sæd der overfører evt. smitte, så det at modtage et BJ eller det at give fransk til en pige er i lavrisiko-zonen.

 

Og for en god ordens skyld: selv "sikker sex" er ikke 100,00 % sikker

 

https://aidsfondet.dk/Find-fakta/Sikker-Sex/Værd-at-vide-om-oralsex#

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 18/10/2017 at 23:33:

Det kan du heller ikke – altså være sikker på, at glædespigen ikke har en kønssygdom, ligesom hun ikke kan være sikker på dig. I løber begge en risiko.

Her må man appellere til folks ansvarlighed og håbe på det bedste.

Jep, og her kan jeg ikke lade være med at gencitere Liv: "Vi skal jo passe på hinanden". Jeg synes, at det er så godt og rigtigt formuleret.

Jeg har selv ved en enkelt lejlighed, hvor begivenhederne, som omtalt andetsteds, uventet tog fart og været nervøs for en kønssygdom, men det viste sig heldigvis kun at være en "friktionsskade".

Når jeg nu tænker tilbage på episoden, må jeg her i et risisokofrit bakspejl nok alligevel erkende, at det var noget af det bedste sex, jeg har oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, den 19/10/2017 at 00:00:

Jo, men hvis man nu som jeg er en heterosexuel mand, der gerne vil slikke en glædespiges fisse, hvad så? 

Hvor reel er chancen for at blive smittet, hvis hun har HIV?

Har ikke læst hele tråden så undskylder mange gange hvis svaret er kommet. 

Hiv/adis smitter igennem slimhinder og blod. Ved alm. Sex, oral sex og kysse igennem spyt er risikoen meget meget lille for at blive smittet på den måde.. 

Den største risiko for at blive smittet med HIV er igennem anal sex, da enes slimhinder i anus er utrolig følsomme. Eller igennem blod at fx. Narkomaner der deler samme spøjte. Hvis en HIV positiv drypper blod på en andens hud så er det ik nok til at man bliver smittet, den HIV positives blod skal have direkte adgang til den andens kropsvæsker, som skrevet fx. Igennem en spøjte. 

Og lige en ting mere Hvis man bliver smittet af en HIV positiv seksuelt, uden den HIV positiv har gjort opmærksom på det, kan det meldes og den HIV positive bliver sat for en dommer og får muligvis en straf, det er yderst strafbart at smitte en med sådan sygdom uden at have gjort opmærksom på det.. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantramus65 skrev, den 25/11/2017 at 01:37:

Ja, fornuftig vejledning, men den bekræfter jo kun min påstand om, at HIV smitter langt mindre ved oralsex end ved div. typer samleje.

Og ny viden viser, at HIV-positive, der bliver behandlet med medicin smitter ikke (ikke engang ved analt samleje), så man løber en (meget lille) risiko for at blive HIV smittet af en person man modtager oralsex af, i den periode hvor personen er blevet smittet, og endnu ikke ved det.

Og til dem der siger: "hvis du vil være sikker, så brug gummi". Nix, hvis du vil være sikker, så lad helt være med at have sex med andre. Kondomer beskytter ikke engang 100%, hvis de er intakte, og slet ikke når de går i stykker, og selv kys kan overføre farlige sygdomme. Det hele er kun et spørgsmål om statistik, og hvor langt man tør gå. Det kan godt være, at man "synes" det er ok at have sex med gummi med en "fremmed", selvom man har en fast partner derhjemme, men i sidste ende løber man her også en risiko på andres bekostning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, den 26/11/2017 at 03:52:

Ja, fornuftig vejledning, men den bekræfter jo kun min påstand om, at HIV smitter langt mindre ved oralsex end ved div. typer samleje.

Og ny viden viser, at HIV-positive, der bliver behandlet med medicin smitter ikke (ikke engang ved analt samleje), så man løber en (meget lille) risiko for at blive HIV smittet af en person man modtager oralsex af, i den periode hvor personen er blevet smittet, og endnu ikke ved det.

Og til dem der siger: "hvis du vil være sikker, så brug gummi". Nix, hvis du vil være sikker, så lad helt være med at have sex med andre. Kondomer beskytter ikke engang 100%, hvis de er intakte, og slet ikke når de går i stykker, og selv kys kan overføre farlige sygdomme. Det hele er kun et spørgsmål om statistik, og hvor langt man tør gå. Det kan godt være, at man "synes" det er ok at have sex med gummi med en "fremmed", selvom man har en fast partner derhjemme, men i sidste ende løber man her også en risiko på andres bekostning.

Nu var det egenlig ikke  HIV jeg overordnet mente selv om den da er i betragtning omend svært at få oralt - det var mere alle de andre kønssygdomme som nævnt her i https://www.mx.dk/viden/videnskab/story/25601167 og derfor mener jeg stadig at brug af kondom er at foretrække for at begrænse evt smitte - kan jo sagtens være gæsten der smitter med noget ved kondom brist. 

De piger jeg kender og som tager sig selv og deres job alvorllig - lukker og slukker efter kondom brist og går til lægen, og gå ikke på job igen før de er sikker på intet at have.

Jeg er overbevist om at de sex arbejder der går ind for brug af kondom også ved blow er sygdomsfrie.

Helt personligt mener jeg der speredes flere sygdomme og hurtigere ude i det private liv - hvor kondom brug tilsyndeladende bliver betragtet som unødig. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantramus65 skrev, for 15 minutter siden:

Helt personligt mener jeg der speredes flere sygdomme og hurtigere ude i det private liv - hvor kondom brug tilsyndeladende bliver betragtet som unødig. 

 

Korrekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...