Hop til indhold

Recommended Posts

Madame-elisabeht(TV) skrev, for 7 timer siden:

Det kan være super frækt at lege med bedøvelse i både pik og ringmuskel. Lige ved fisting vil jeg ikke anbefale at man lader sig bedøve,da det er yderst vigtigt at den der fistes selv kan mærke hvor grænsen går. Som Madame Illona skriver er et sprængt røvhul ikke at spøge med, det kan vare op til et halvt år før det er helt igen.

Jeg vil istedet anbefale brug af Poppers. Det er fremstillet til at få ring musklen til at slappe af og få røven til at åbne sig ved anale lege. Vigtigt ved brug af poppers er ikke at overdoserer. Vendt derfor nogle minutter imellem hver indånding.

 

  Uartig weekend til alle.

 

  Madame Elisabeht

Undskyld mig men poppers er ulovligt i Danmark. 

Det kan godt være at det er nemt at få fat i osv. Men faktum er at det er ulovligt. 

Så det er ikke for at spille hellig. Men synes det er mærkeligt at en professionel Domina anbefaler brug af ulovlige stoffer. 

Nu har jeg selv en lægefaglig uddannelse bag mig. Derfor kan jeg slet ikke forstå at nogen som helst begiver sig ud i at lade sig bedøve hos en Domina. Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor dygtig du synes hun er. 

Den slags hører sig sygehusene og lægeklinikkerne til. Ikke en Domina som illegalt har fået fat i bedøvelse og selv synes hun har styr på det.

Kan du ikke tage den ønskede genstand eller hånd op analt. Så må du igang med at træne. Måske lykkes det en dag. Men at begive sig ud i alverdens kvaksalveri er vanvittigt og farligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavenj skrev, for 18 minutter siden:

Undskyld mig men poppers er ulovligt i Danmark. 

Det kan godt være at det er nemt at få fat i osv. Men faktum er at det er ulovligt. 

Så det er ikke for at spille hellig. Men synes det er mærkeligt at en professionel Domina anbefaler brug af ulovlige stoffer. 

Nu har jeg selv en lægefaglig uddannelse bag mig. Derfor kan jeg slet ikke forstå at nogen som helst begiver sig ud i at lade sig bedøve hos en Domina. Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor dygtig du synes hun er. 

Den slags hører sig sygehusene og lægeklinikkerne til. Ikke en Domina som illegalt har fået fat i bedøvelse og selv synes hun har styr på det.

Kan du ikke tage den ønskede genstand eller hånd op analt. Så må du igang med at træne. Måske lykkes det en dag. Men at begive sig ud i alverdens kvaksalveri er vanvittigt og farligt!

Kære SlavenJ

 Det er fuld lovligt at køre over grænsen og blive fistet på poppers og så kan man pænt køre hjem igen når man er færdig.

 Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, Lige nu:

Kære SlavenJ

 Det er fuld lovligt at køre over grænsen og blive fistet på poppers og så kan man pænt køre hjem igen når man er færdig.

 Madame Elisabeht

Nu var det vist ikke helt det diskussionen gik på. Trådstarter søgte ikke efter en tysk Domina. Men point for at prøve at blive straffri;)

Men kan forstå på tråden at både brug af ulovlig bedøvelse og poppers er normal praksis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavenj skrev, for 52 minutter siden:

Nu var det vist ikke helt det diskussionen gik på. Trådstarter søgte ikke efter en tysk Domina. Men point for at prøve at blive straffri;)

Men kan forstå på tråden at både brug af ulovlig bedøvelse og poppers er normal praksis. 

Du må forstå & tolke tingene helt som du vil ang. bedøvelse så skriver jeg at jeg ikke anbefaler bedøvelse det ved fist. men i stedet for poppers som er brugt verden over i årtier til at få røven til at åbne sig.

 

 

 

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 23 minutter siden:

Du må forstå & tolke tingene helt som du vil ang. bedøvelse så skriver jeg at jeg ikke anbefaler bedøvelse det ved fist. men i stedet for poppers som er brugt verden over i årtier til at få røven til at åbne sig.

Madame Elisabeht

 

Ja den havde jeg fanget. Men det ændrer jo ikke ved at poppers er ulovligt. 

Opium var også meget udbredt middel til rekreative formål engang. Det gør det jo ikke sundt!

Jeg mener at hvis man skal bruge ulovlige stoffer af den ene eller anden art til at blive fistet, skulle man måske overveje om det virkelig er risikoen værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 12 timer siden:

Hey Anilingus

Poppers er ikke et lokal bedøvende stof,men et muskel afslappende sus der får ring musklen til at åbne sig. Det indtages ved indånding. Og jo det kan tages i for store mængder og virker så ikke efter hensigten.

 

Madame Elisabeht

 

OK...takker for info.

Hvorvidt jeg synes at stoffer ifm. sex er en god ting skal jeg være usagt, vel blot konstatere at det bruges...og i så fald blot komme med en opfordring til at udvise forsigtighed under brugen.

Principielt er kvælningslege ifm. sex jo heller ikke forbudt, men potentielt ligeså farligt som en forkert anvendelse af diverse stoffer til afslapning og bedøvelse.;)

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 19 timer siden:

Hey Anilingus

Poppers er ikke et lokal bedøvende stof,men et muskel afslappende sus der får ring musklen til at åbne sig. Det indtages ved indånding. Og jo det kan tages i for store mængder og virker så ikke efter hensigten.

 

Madame Elisabeht

 

poppers er blevet erstattet på markedet med nitroglycerin som også anvendes til hjertepatienter ,og det er ganske lovligt, i dk , men det er dog receptpligtigt, Jeg anvender det selv, det sprøjtes under tungen......M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, 1 time siden:

poppers er blevet erstattet på markedet med nitroglycerin som også anvendes til hjertepatienter ,og det er ganske lovligt, i dk , men det er dog receptpligtigt, Jeg anvender det selv, det sprøjtes under tungen......M

Så dine slaver skal en tur forbi lægen og have en recept og medbringe det til dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
slavenj skrev, for 27 minutter siden:

Så dine slaver skal en tur forbi lægen og have en recept og medbringe det til dig?

jeg bruger det skam ikke på mine slaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, for 53 minutter siden:

jeg bruger det skam ikke på mine slaver

Jamen så er vi jo lige vidt;)

Det bliver nok lidt svært for en slave at få dette præparat udskrevet til anal afslapning. Og der er en grund til det er receptpligtigt og ikke kan købes i håndkøb. Så med mindre man fejler noget hvor dette er en nødvendighed og dermed kan slå to fluer med et smæk. Så bør man nok holde sig fra det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg har det sådan at hvis to mennesker er enige om at eksperimentere, så skal ingen andre blande sig, heller ikke selvom visse ting er på kant med loven . 

Det er ulovligt at ryge hash, og sniffe kokain, men alle ved det foregår i stor stil, og der er vist ikke ret mange der henter det på en recept på apoteket ? 

Nogle kan lide spark i klokkeværket, andrefist punch, nogle kan lide analudblokning og nogen eksperimenterer med diverse stoffer der kan skabe større sexlyst, men det er jo altså ikke sikkert at der lige er en læge til stede når lysten melder sig ? 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 57 minutter siden:

Jeg har det sådan at hvis to mennesker er enige om at eksperimentere, så skal ingen andre blande sig, heller ikke selvom visse ting er på kant med loven . 

Det er ulovligt at ryge hash, og sniffe kokain, men alle ved det foregår i stor stil, og der er vist ikke ret mange der henter det på en recept på apoteket ? 

Nogle kan lide spark i klokkeværket, andrefist punch, nogle kan lide analudblokning og nogen eksperimenterer med diverse stoffer der kan skabe større sexlyst, men det er jo altså ikke sikkert at der lige er en læge til stede når lysten melder sig ? 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg er delvis enig med dig.

Men ingen varige mén, ingen børn og dyr.

Og ingen reel misbrug/tvang pga af magt (social status, job relationer etc.) position

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faktum er :

Tålmod er en dyd - Hold jeg til den gode gammeldaws metode.

Træning træning træning så kommer man frem til det samme resultat. 

Det tager bare lidt længere tid.

Alt det snik snak om hvad der er lovligt og ulovligt afspore bare den kære Veltrænet flot bifyr 29´s oplæg / efterspørgsel 

God dag til alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage på sporet.

Det kræver træning at kunne tage de helt store dildoer og dobbelt-fist osv. Du kan ikke opgradere fra en blyant til en ½liters cola uden regelmæssig brug og træning.

Jeg er temmelig øvet, og er blevet fistet, skampulet og udvidet i en del år med jævne mellemrum. Jeg har prøvet poppers adskillige gange, men for mig er det kun relevant, hvis det skal være meget stort og meget vildt. Og med "stort" mener jeg altså 10 cm i diameter, hvor det samtidig foregår ret hårdt og brutalt. Det dyrker jeg ikke mere, fordi det åbenbart er lige over min grænse for, hvad der er "fornuftigt". (men en sjælden gang imellem er det godt)

Poppers går ud over rejsningen og i mit tilfælde giver det oftest også hovedpine. Desuden er det bedst at kunne mærke, hvad der sker og om man skulle være uheldig at få en lille rift og lign. Det kan sagtens ske med popperes, fordi man bliver grådig... og så bliver det vildt.

½-liters cola er ikke stort for mig. Jeg ved godt, det lyder crazy, men jeg bliver jævnligt kneppet med en strapon med en diameter på lige over 9 cm. Og det sker fast et par gange om måneden hos Lady Iris. Ved en seance starter opvarmningen typisk med at jeg bliver fistet. Hånden er inde i løbet af to minutter. Så fleksibel er jeg og jeg er god til at slappe af. Træning og atter træning.

Givet det udfordringer i hverdagen? Nej, overhovedet ikke. Jeg holder mig også i ok form, og jeg laver ofte knibeøvelser, som er meget gavnlige. Jeg har vænnet mig til at lave knibeøvelser, mens jeg går, så det er en daglig form for træning.

Med min erfaring kan jeg derfor garantere, at Empress Malice kan punch-fiste dig. Meget hårdt og meget voldsomt. Men sørg for at møde op i god træning bagi, hvis det er dét, du efterspørger. Hun kan nemlig rigtig godt lide at gøre det hårdt og brutalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...