Hop til indhold
arkibal

Erotisk massage i Budapest – sammenlignet med thai massage

Recommended Posts

Jeg besøgte Budapest for nyligt med en klar intention om at prøvesmage, hvad byen kunne byde på.

Normalt er jeg til thai massage med diverse ekstra, alt efter humør. Jeg er nået til en alder, hvor jeg har brug for massagen for at komme i stemning. 

Budapest er netop kendt for at byde på erotisk massage, noget man ikke uden videre finder i Danmark uden for Thai-miljøet, så jeg var spændt på udsigten til afveksling.

Der er to hjemmesider, som jeg besøgte inden afrejsen for at skærpe appetitten og udarbejde en liste af telefonnumre – rosszlanyok.hu og beszamolok.com.

Det endte med at blive en blandet fornøjelse. De fleste telefonnumre blev ikke besvaret, og når det endeligt skete, viste det sig, at personen alligevel ikke kunne tale engelsk eller tysk, som angivet i annoncen. Det lykkedes mig dog at få hul igennem til tre af de kvinder, jeg havde udset på forhånd. Heraf lærte jeg et par ting. 

Nummer 1 var sød, men kugleskør. Det kunne jeg nok ikke have gættet på forhånd, men hun svarede i det mindste til annoncen i forhold til udseende og alder. Kostede 15.000 HUF for 1 times massage + blow. Massagen var ringe, men hun var nøgen og ret pæn.

Nummer 2 var mit første forsøg med eskort – altså et besøg på mit hotelværelse. Hun viste sig at være mindst 20 år ældre end hendes billeder – og eftersom jeg jo ikke går efter de unge, var det i overkanten. Dertil kom, at hun snakkede som et vandfald og var svær at komme af med bagefter. Kostede 30.000 HUF for halvanden times massage og fuld pakke. Massagen var tålelig, men ikke god.

Nummer 3 var kun 10 år ældre end hendes billeder og stadig utrolig lækker. Kostede 40.000 HUF for halvanden times massage og fuld pakke (eskort). Massagen var elendig, men du godeste for en lækker kusse.

På sidstedagen kom jeg ikke igennem til en eneste af kvinderne på min liste – og endte med i frustration at gå ind på en thai-klinik. Det var ligesom at komme hjem. Fremragende, udsøgt massage, som rummede så meget 'strejferi', at det endte med at være den rene, vidunderlige tortur. Da hun langt om længe tilbød et handjob, ville end ikke en helgen kunne afslå. Og prisen for denne oplevelse: 7000 HUF (170 kr) for massagen ved kasseapperatet og 5000 HUF (129 kr) ekstra under bordet til den kønne thaidame.

Redigeret af arkibal
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...