Hop til indhold

Recommended Posts

Den smukke Amanda har hidtil haft (for mig) uheldige vagter. Jeg har familie i området, så jeg tør ikke rigtigt bevæge mig omkring, når almindelige mennesker er ude. Denne gang fik jeg en PM om at Amanda havde en nattevagt (22 - 04).

Uha, det lød jo fristende, men en fæl P-bøde havde drænet mine frie kontanter. Nå, jeg satte mig til pc-en for at udstede månedens fakturaer til kunderne og minsandten, hvis alle betaler til tiden, er jeg over budgettet. Alle forsigtighedsprincipper blev smidt overbord og Cassiopeia blev kontaktet. Det var lidt op af eftermiddagen, men der var ingen bookninger hos Amanda endnu, så vi aftalte kl. 22.15.

Da klokken var rundet 21.30 holdt jeg allerede på Østerbrogade og var optændt af liderlighedens hellige ild, jeg bekræftede min bestilling (det ønsker Cassipeia, at man gør) og så gik jeg en lille tur rundt i kvarteret og så på de smukke historiske huse. Da klokken var lidt før 22, ringede jeg på og blev budt indenfor. Blev vist ind i et legerum med spejl i loftet...uh, det tegnede godt.

Så blev der banket på og telefondamen kom ind og bad mig følge hende ind i et andet værelse..stort og lækkert, men intet loftspejl, til gengæld vand og små chokolader, eksklusivt :)

Telefondamen lovede, at næste gang, der blev banket, var det Amanda. Og ganske rigtigt ind kom Amanda...Hun er bare så dejlig og smuk en lille sag...jeg glædede mig over at have truffet beslutningen om et besøg. Hun huskede mig fra mit tidligere (og eneste) besøg, så det blev rigtig hyggeligt.

Amanda er en spinkel ungpige sag, men med ben i næsen og en behagelig måde at være på. Der blev kysset, krammet, slikket o.s.v. i den gode stil. Fornøjelsen ved at trænge ind er stor, ligeledes er det en nydelse at kneppe hende. Fik jeg skrevet at Amanda er en smuk lille sag?, nåh jo, men det kan ikke gentages ofte nok.

Vi udnyttede tiden ganske fint, så der blev desværre ikke så megen tid til pillowtalk bagefter.

Der er kun et punkt, hvor jeg synes Amanda har plads til forbedring, og det er: Lidt mindre svensk under det franske. Det er en minimal detalje og andre gæster har det måske anderledes.

Ellers er Amanda et sikkert hit, hvis man er til små, slanke, unge og blonde kvinder, hun er blandt de absolut bedste, jeg kender, på den københavnske bordelscene. En Spitzenklasse oplevelse igen.

Kommer jeg forbi igen? Ja, hvis muligheden byder sig.

Link: http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=815

Venligst OT (der er lidt af en fan)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...