Hop til indhold
Sexeren

Sonja Tarup/Odense

Recommended Posts

Ville have sild til frokost... men da jeg ankom til Sonja, og hun lod den røde kimono falde, blev det til laks.. i perfekt sexet lingeri..,

sikke en frokost jeg skulle have...en lækker spansk pige, ikke af de store, 156 cm. Men god fangst...

stående, kælende, faldt der mere og mere af lingeriet...  skønne små bryster , og de måtte der gerne kæles og kysses.

længere nede blev der kælet og nusset i den lille pussy, som blev våd... så ned på sengen, hvor jeg kyssede og slikkede hele den dejlige krop...

Sonja i facesitting,,, min spillende tunge på er vist punkt, så kom der store spændinger og rystelser i den dejlige krop, og safterne løb..

nu var det min tur til at nyde.. på med g..,og blow af de bedre, mens jeg legede med den skønne pige krop, om i 69, tingen nød det. IGEN, dejlig smag.

en kort ridetur for derefter at fortsætte med blow til forløsningen kom..,

vi lå og snakkede og huggede os, inden jeg tog kort brusebad....

en Dejlig halv time, uden stress...

kan ikke få link på fra min iPhone.,, Annoncelight.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Tak for fin beretning...

Så er det da godt vi ikke alle bruger det æble-skrammel. :-) Må være hende her: https://annoncelight.dk/showad/237383 

Hvor har du dog ret.., nu er jeg hjemme på det gamle hakkebrædt... det virker sku..   ikke noget nymodens Ipone eller Ipad, uden mus.

https://annoncelight.dk/showad/237383

Sexeren

 

Redigeret af Sexeren
tilførte lige lidt mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak så nåede også denne skønhed åbenbart også at forsvinde fra den lille lejlighed i Tarup inden jeg kom afsted. Jeg synes ikke pigerne er der så lang tid som de var tidligere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...