Hop til indhold
vexxer

Nyborgvej 22

Recommended Posts

Jeg var igen forbi Nyborgvej 22 og hos den sædvanlige thai-kvinde. 

 

Umiddelbart startede det fint, men så gik det også galt. Hun fik sin betaling, gik ned og kom så tilbage. Der blev hun så sur, fordi en havde fortalt hende at jeg havde været der hos en anden i mens hun var på rejse i 2 måneder. 

Hun bliver sur over det og over at jeg i følge hende betalte mere til hende den anden....det var korrekt :rolleyes:....men altså det var jo ikke ligefrem noget personligt mod hende. Hun var jo væk. 

Hun kræver 200 ekstra og mit humør falder betragteligt, men jeg vil altså ikke gå ind i en nærmere diskussion der. 

Hun får sine penge og er lidt mere "kold" i sengen end hun plejer. Jeg nyder det nu ok meget, men er lidt hæmmet af hendes opførsel. 

Ok sex igen, men jeg kommer altså ikke hos thai-piger for at få drama. 

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu da en træls oplevelse. Ja, "utroskab" er noget skidt, men troede ikke at den slags også blev betragtet som utroskab. ;-)

Hvad ydelser fik du og hvad måtte du give? Har selv været der flere gange og synes nu at jeg har fået en god behandling hver gang.  Men mener nu har priserne har været ens hver gang. Ikke afhængigt af hvem der var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 6 timer siden:

Er der nærmere beskrivelse hvor Nyborgvek 22 er. Jeg kommer ikke fra Fyn, men kommet da dertil for at nyde.:) måske er link.

God aften @vexxer og @22 cm and thick

Altså bruger du google maps, så er det meget lige til at finde. Alle mere eller mindre inde i byen kender også til gaden vil jeg tro og den ligger i gå-afstand fra banegården, hvis man har 15 min.

 

De er vist kun 2 på stedet senere på eftermiddagen. 

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste jyder ville have kigget på hende - gerne løftede øjenbryn og et noget forvirret udtryk - og sagt "yes, but with her it included anal / french without / eller hvad din favorit ellers er" - og så var der sket ét af to:

Enten havde du fået det du plejer til den pris hun altid har været tilfreds med - og så kunne de to jo skændes videre bagefter om hvem der har gjort hvad eller ej og hvorfor

Eller du havde fået lov til at betale de 200 mere, men så også fået noget ekstra som du gerne ville have.

En af de næste gange kræver hun lidt mere igen og igen og igen indtil du stopper det, for nu har hun opdaget at du accepterer det.

Med mindre du forklarer at når hun er "kold" i sengen er hun ikke pengene værd, slet ikke de 200 ekstra, og du overvejer at finde andre muligheder.

I er i et handelsforhold og du er ved at blive den lille.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos hende igen ugen efter og heldigvis var hun mere rolig igen. Jeg har egentlig ikke brug for mere hos hende end det jeg får...:D 

Jeg vil tage dit gode med til en anden gang det måtte ske - er normalt ikke bleg for at teste tingene lidt af. 

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...