Hop til indhold
Helbo

Domina i Hamburg

Recommended Posts

Nogen der har erfaringer med Domina Lady Lana? http://domina-lana.com 

Kan se hun indimellem kommer til Hamburg. Tilbyder hun seksuel kontakt eks. facesitting (åben)? Nogen der ved hvor i Hamburg hun holder til ? centralt eller i en af forstanderne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er med på hvor jeg kan finde info m.v. omkring denne lækre domina. Men er der ikke nogen som har besøgt hende?? og som kan komme med input fra deres besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu er pointen jo at jeg ikke har besøgt hende, men F...... gerne vil vide lidt mere om hende inden jeg drager til Hamburg. Så er der ingen som har besøgt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helbo skrev, den 2/11/2017 at 18:06:

Er med på hvor jeg kan finde info m.v. omkring denne lækre domina. Men er der ikke nogen som har besøgt hende?? og som kan komme med input fra deres besøg. 

Synes stadigvæk dine spørgsmål er nogen hun bedst selv kan besvare - og vil du endelig søge beretninger om en tysk domina e.lign. - så må du ind på f.eks. Freircafe og se om du kan finde nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...