Hop til indhold

Domina i Hamburg

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har erfaringer med Domina Lady Lana? http://domina-lana.com 

Kan se hun indimellem kommer til Hamburg. Tilbyder hun seksuel kontakt eks. facesitting (åben)? Nogen der ved hvor i Hamburg hun holder til ? centralt eller i en af forstanderne?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Er med på hvor jeg kan finde info m.v. omkring denne lækre domina. Men er der ikke nogen som har besøgt hende?? og som kan komme med input fra deres besøg. 

Skrevet

Lige pludselig mangler jeg både øl og sodavand derhjemme.......

Vil meget gerne høre om dit besøg.

Skrevet
  • Author

Ja nu er pointen jo at jeg ikke har besøgt hende, men F...... gerne vil vide lidt mere om hende inden jeg drager til Hamburg. Så er der ingen som har besøgt hende?

Skrevet
Helbo skrev, den 2/11/2017 at 18:06:

Er med på hvor jeg kan finde info m.v. omkring denne lækre domina. Men er der ikke nogen som har besøgt hende?? og som kan komme med input fra deres besøg. 

Synes stadigvæk dine spørgsmål er nogen hun bedst selv kan besvare - og vil du endelig søge beretninger om en tysk domina e.lign. - så må du ind på f.eks. Freircafe og se om du kan finde nogen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.