Hop til indhold
Cogb

Cutepige 19 år fra Maribo

Recommended Posts

Havde en god sms samtale med hende, og aftalt pris og det hele. indtil jeg spurgte om et billede.. så Ville hun have penge for billeder. hun solgte billeder for 10 kr og film for 30 kr

Da jeg ikke er interesseret i billeder eller film , forsvinder hun... og det foregik på SD

skal man anmelde hende, da det ikke er tilladt på suger dates at sælge billeder og film...

https://sugardaters.dk/show?alias=cutepige

Redigeret af Cogb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel heller ikke tilladt at sælge sex. Men de fleste af brugerne, altså køberne, er mere interesseret i netop det end at sidde og drikke kaffe latte. 

Jeg ville lade hende sælge det hun vil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 2 timer siden:

Det er vel heller ikke tilladt at sælge sex.

Jo det er det!

Tror du Eroguide er et forum for lovbrydere?

Det har LÆNGE været lovligt både at købe og sælge sex!

Del dette indlæg


Link til indlæg
RimligRar skrev, den 17/10/2017 at 21:25:

Jo det er det!

Tror du Eroguide er et forum for lovbrydere?

Det har LÆNGE været lovligt både at købe og sælge sex!

Det var nu sugardating.dk jeg tænkte på og deres interne regler. Jeg ved ikke om du har set hvilket emne du befinder dig i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cogb skrev, den 17/10/2017 at 18:43:

Havde en god sms samtale med hende, og aftalt pris og det hele. indtil jeg spurgte om et billede.. så Ville hun have penge for billeder. hun solgte billeder for 10 kr og film for 30 kr

Da jeg ikke er interesseret i billeder eller film , forsvinder hun... og det foregik på SD

skal man anmelde hende, da det ikke er tilladt på suger dates at sælge billeder og film...

https://sugardaters.dk/show?alias=cutepige

Du skal anmelde hende. Ofte er det slet ikke piger der står bag de profiler. Så du kommer til at betale for noget der er gratis på nettet.

Efter mange som jeg selv systematisk anmelder dem er deres taktik blevet mere forfinet fx at skrive om en date inden sandheden kommer for dagen. Lad dig ikke snyde af det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...