Hop til indhold
ppd

Pussy Party. 10. November Finsensvej Frederiksberg, Kbh.

Recommended Posts

kattjakt skrev, for 2 timer siden:

Då ses vi igen Perra!!;)

6 dagar and counting!:D / A

Så vi tæt på team sweden er på plads ;)

6 lange dage;) jeg kan ikke vente :P jeg bliver nød til at varme pigerne op før party så jeg nedtæller 5,5 dag:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ett PG party och ett SG party er två helt olike events. PG har lunch party. SG har dinnerparty. The vibe er icke like. Men begge partyn har sin charm. Och begge steder har meget gode sexparties. Visse er mer för dagevents och andre mer för aftenevents. 

Och visse elsker begge!!:D

3 timer er generellt en god tid för ett party. 4 timer på SG inkluderer en langre dinnerbreak. hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 42 minutter siden:

PS44. Om du går in på pussy party i övre menyn på deres site så er Jackie nu med som tredje bild!:D /A

Ok men kan ikke se det på min mobil :huh:

Fint hvis det er jackie la perla :D hun er vild. Så det ved at være tid og jeg ser frem til at varme Mercedes op til jer inden party time 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I will enjoy;)

Ja hun plejer ikke have problemer med at få temperaturen op og det ender nok med hun brænder mig helt af inden party time ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Mercedes på vej ind til mig:D højt humør og god stemning i huset :D nu skal hun have en ordentlig ruske tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var bare så godt :D hun kunne genkende mig fra sin tid på SG og nu er jeg helt flad - det blev til en vild gang spansk (sprøjtekongen) og lækker doggy plus alt mulig andet dejligt - 25 min til party :D

Redigeret af PS44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror dette er det bedste 3 pige-team jeg sett på ett sex-party i Danmark. Och har blivit mange nu...

Med desse piger visste jeg dette party skulle vare gott, men det blev nok bedre.

I stort non stop action och pigerne var fantastiske tillsammens.:wub: Tak för ett megafedt party! och välorganiseret.

Min hatt er av till de superdejlige och sjove pigerne Mercedes, Josefine och Jackie, till de serviceminded två staff som fixade så allt fungerede fint och till övrige deltagare som gör dette möjligt. Vi ses igen!!  Tak för mig!/A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...