Hop til indhold
deralte

Silvia Aalborg

Recommended Posts

Det røde hår har hun ikke mere, og det er 100% pigen på billederne der lukker op. https://annoncelight.dk/showad/225384 

Hun har en privat lejlighed i Aalborg, og det er derfor rimeligt diskret. Jeg havde parkeret tæt ved, for jeg vidste nogenlunde, hvor hun boede. Da jeg kom op af trappen til første sal, stod hun allerede i den åbne dør med meget lidt tøj på. Som I også kan se på billederne er hun velskabt og køn, så det tiltalte den gamle. Selve akten vil jeg ikke beskrive, andet end hun var en dejlig og dygtig elskerinde.

Gentagelse? ja det tror jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved jeg ikke. Da jeg var der , blev jeg så ivrig efter at få lillemanden rigtigt ind, at fransk slet ikke  var på dagsordenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgenseren

Besøgte her til aften Silvia og må sige at jeg ikke fortrød :) 

Som trådstarter skriver har hun ikke det røde har længere, men ellers er alt som det ses på billederne.

Helt nede på jorden og dejlig at snakke med, tog sig god tid til at gøre det behageligt :) 

Kan anbelfales ! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende .... Gosh hun er dejlig - Og rigtigt, hun er sød og naturlig og snakke med .. og sindsyg fræk når det står på.

Så indtil nu er det blevet 2 besøg ...  og dog synes jeg hun sagde nej til superfransk !? ... mmm ved ikke.

Men kan klart anbefale et besøg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er flyttet fra Vejgaard og ind i centrum af Aalborg. Jeg tror ikke, at adgangen kan være mere diskret, når det er i centrum. Som de af jer, der har læst denne tråd, kan forstå, har jeg besøgt Silvia igen.

Det var en god beslutning og en dejlig oplevelse. Hun er sød, imødekommende, pæn og sexet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...