Hop til indhold
ara

Dating og chat

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det er mig der er naiv eller om visse datingsider på nettet er fake.

Kunne godt tænke og spørge om nogen af jer har prøvet en side som hedder          Hemmelige Flirts

og fået noget positivt ud af det.  For mig føles det som om det er en maskine der skriver tilbage kun for at få dig til at skrive igen. Det skal siges hver besked koster 10 kr .

Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 6 minutter siden:

Jeg ved ikke om det er mig der er naiv eller om visse datingsider på nettet er fake.

Kunne godt tænke og spørge om nogen af jer har prøvet en side som hedder          Hemmelige Flirts

og fået noget positivt ud af det.  For mig føles det som om det er en maskine der skriver tilbage kun for at få dig til at skrive igen. Det skal siges hver besked koster 10 kr .

Hilsen Ara

Du har ret i din formodning. En del af profilerne er fiktive og der har været en del skriveri i medierne, om at der er ansat unge gymnasiegutter og som dermed tjener lidt lommepenge ved at holde  samtaler igang med fyre.

Der står ofte også i deres betingelser / "det med småt" at en del af deres profil er såkaldte "underholdningsprofiler" - jeg tror det var sådan de formulerede det. Der har været flere tråde/indlæg herinde om emnet.

Hold dig til de velkendte danske (scor.dk osv.) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej DK fyr 34

Du får mange tak for dit svar , det føles bare som om at det er lokkemad og når man kommer tæt på finder de på noget nyt for at trække penge ud af os

Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...