Hop til indhold
Guest Achilleus

Massagedelux, Taulov

Recommended Posts

Vær opmærksom på som der står i annoncen at hun har tøj på og ikke må røre hende......Ting der taler imod for at prøve herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes godt nok, det er en noget hamper pris. 1000 kr. for 1 times massage med HJ, hvor man ikke må røre hende! Så ville jeg hellere have 2 x 1 times thaimassage med HJ og mulighed for at røre lidt til samme penge, men det er selvfølgelig smag og behag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
Permedfler skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes godt nok, det er en noget hamper pris. 1000 kr. for 1 times massage med HJ, hvor man ikke må røre hende! Så ville jeg hellere have 2 x 1 times thaimassage med HJ og mulighed for at røre lidt til samme penge, men det er selvfølgelig smag og behag.

Kan du anbefale nogle steder med thai-massage, med garanteret "happy ending" :-) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
John13 skrev, for 11 minutter siden:

Vær opmærksom på som der står i annoncen at hun har tøj på og ikke må røre hende......Ting der taler imod for at prøve herfra.

Jeg er opmærksom på det ja, men tak :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan få thai massage med slutning i både Middelfart og Fredericia....og hvor du også må røre dem. Giver lidt mere glæde med berøringer...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Achilleus skrev, for 8 timer siden:

Kan du anbefale nogle steder med thai-massage, med garanteret "happy ending" :-) ?

Brug forum herinde. Der er masser af anmeldelser af gode steder med god massage og garanteret HE. Hvor i landet er nemmest for dig at besøge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
Permedfler skrev, for 9 timer siden:

Brug forum herinde. Der er masser af anmeldelser af gode steder med god massage og garanteret HE. Hvor i landet er nemmest for dig at besøge?

Ok, jeg har nok ikke kigget grundigt nok så. Jamen Odense/Fyn generelt er nemmest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...