Guest Achilleus Skrevet 17. Oktober, 2017 Jeg søger lidt fortællinger og information omkring "Massagedelux": https://annoncelight.dk/showad/217673 Er hun pæn.... er hun et besøg værd, og er hun ferm til at give Handjob osv ? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hansisexy Skrevet 17. Oktober, 2017 Lytter lige med . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John13 0 Skrevet 17. Oktober, 2017 Vær opmærksom på som der står i annoncen at hun har tøj på og ikke må røre hende......Ting der taler imod for at prøve herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 17. Oktober, 2017 Jeg synes godt nok, det er en noget hamper pris. 1000 kr. for 1 times massage med HJ, hvor man ikke må røre hende! Så ville jeg hellere have 2 x 1 times thaimassage med HJ og mulighed for at røre lidt til samme penge, men det er selvfølgelig smag og behag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Achilleus Skrevet 17. Oktober, 2017 Permedfler skrev, for 5 minutter siden: Jeg synes godt nok, det er en noget hamper pris. 1000 kr. for 1 times massage med HJ, hvor man ikke må røre hende! Så ville jeg hellere have 2 x 1 times thaimassage med HJ og mulighed for at røre lidt til samme penge, men det er selvfølgelig smag og behag. Kan du anbefale nogle steder med thai-massage, med garanteret "happy ending" ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Achilleus Skrevet 17. Oktober, 2017 John13 skrev, for 11 minutter siden: Vær opmærksom på som der står i annoncen at hun har tøj på og ikke må røre hende......Ting der taler imod for at prøve herfra. Jeg er opmærksom på det ja, men tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John13 0 Skrevet 17. Oktober, 2017 Du kan få thai massage med slutning i både Middelfart og Fredericia....og hvor du også må røre dem. Giver lidt mere glæde med berøringer...;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 17. Oktober, 2017 Achilleus skrev, for 8 timer siden: Kan du anbefale nogle steder med thai-massage, med garanteret "happy ending" ? Brug forum herinde. Der er masser af anmeldelser af gode steder med god massage og garanteret HE. Hvor i landet er nemmest for dig at besøge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Achilleus Skrevet 18. Oktober, 2017 Permedfler skrev, for 9 timer siden: Brug forum herinde. Der er masser af anmeldelser af gode steder med god massage og garanteret HE. Hvor i landet er nemmest for dig at besøge? Ok, jeg har nok ikke kigget grundigt nok så. Jamen Odense/Fyn generelt er nemmest. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 18. Oktober, 2017 Achilleus skrev, for 34 minutter siden: Ok, jeg har nok ikke kigget grundigt nok så. Jamen Odense/Fyn generelt er nemmest. https://www.eroguide.dk/forum/forum/59-anmeldelser-af-thaimassage-og-thaipiger-på-fyn/ Jeg ved dog, at hvis du lige krydser broen og besøger Fredericia eller Vejle, så er der et fantastisk udvalg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg