Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelse af rosielle her til formiddag ved et bil sex møde på en p plads..Hun er helt klar ny i dette game og usikker på det hele. Hun er lidt husmortypen der lige er blevet skilt der mangler både penge og oplevelser.

https://sugardaters.dk/show?alias=rosielle

Hun har et superfrækt blik er rimelig slank men har fået et par børn. 

Super blow job og en vildt stram fisse .. kan man forlange mere når hun så var våd tændt og villig.

1000 kr sex med kondom og jeg sperme de hende i munden 

Mig anbefaling ... Men vær sød ved hende ellers skræmme i hende bare

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

Det lyder jo rigtig fint om nogen af det samme jeg kunne tænke mig. Jeg har også skrevet med rosielle men lige pludselig skrev hun ikke tilbage. Vil prøve igen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Sugar dater.

 

en sugar dady er da en mand der har en sponseret elskerinde.

 

det jeg hører her er da bare en regulær luder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugarbabes kommer i mange forklædninger, og har alle forskellige ønsker.

Men fælles for dem alle er at de ønsker gaver/valuta for deres tid. på en eller anden måde.

Så hvis en ønsker en taske, så er hun sugerbabe. og hvis en ønsker kontanter, så er hun luder.......

hold nu op med at være så fordømmende.

hvis pigen har det fint med at kalde sig sugerbabes, så er det også fint med mig.. jeg ved hvad jeg søger, og betaler også gerne for det, på den ene eller anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, for 10 minutter siden:

Sugar dater.

 

en sugar dady er da en mand der har en sponseret elskerinde.

 

det jeg hører her er da bare en regulær luder.

Dem form der praktiseres på sugar daters.DK er primært regulær prostitution og rosielle Ingen undtagelse. Men det gør en stor forskel hun ikke er prof og selv er liderlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så jo mere liderlige de er, jo mere er de mindre luder.... 8=o

jeg har mødt ludere (altså decideret købe piger) der var ÆGTE liderlige... og har haft fantastisk sex med nogle at dem, andre har været dårligt.

Det samme har jeg haft med sugerbabes... så det du siger at jeg har købt ludere, hvis de ikke var liderlige....

Nu tror jeg desværre at tråden er ved at blive afsporet, så hvis du vil fortsætte den, så opret en ny tråd. så svarer jeg gerne yderligere der.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var bestemt ikke for at ødelægge din anbefalelse af nævnte SB.

Først bagefter blev jeg klar over at jeg besvarede en anden persons indlæg, det beklager jeg, og håber nye låser kan se bort fra det..

Din anmeldelse er fin af pigen... desværre kommenterede jeg på en andens indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...