Hop til indhold

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

Det er hende der knepper mig, mens de andre hepper bag forhænget. Jeg er lige blevet tildelt guldlynlåsen med egeløv, og et flot diplom for uegennyttig indsats for at glæde små piger på Jyllands Alle :mrgreen:

Flot - men at der ligefrem skal være heppekor osv .... det er IKKE mig ... så er der flere andre muligheder ... ufatteligt at de ikke får lavet en trævæg mellem madrasserne ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 37 minutter siden:

Flot - men at der ligefrem skal være heppekor osv .... det er IKKE mig ... så er der flere andre muligheder ... ufatteligt at de ikke får lavet en trævæg mellem madrasserne ...

Det er faktisk ret sjovt med de gardiner. Men man skal naturligvis ikke være genert, eller let blive distraheret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Hvor mange piger er der på en normal hverdag på arbejde på samme tid ?  Jeg spørger fordi jeg er interesseret i at prøve 2 piger på en gang, men ved ikke om det tilbydes - og er der nogen der ved, hvad det evt. ville koste (altså FP) ?  På forhånd mange tak !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zorba skrev, for 7 timer siden:

Hej alle,

Hvor mange piger er der på en normal hverdag på arbejde på samme tid ?  Jeg spørger fordi jeg er interesseret i at prøve 2 piger på en gang, men ved ikke om det tilbydes - og er der nogen der ved, hvad det evt. ville koste (altså FP) ?  På forhånd mange tak !

Der er normalt 3-4 på job. Har ikke prøvet et trekant hos dem, men er næsten sikker på de tilbyder det : )

Gå ned og snak med dem, de er vældigt flinke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette sted drager mig, de små dejlige thaipiger på Siam er bare for dejlige. Har besøgt stedet 2 gange i denne uge:P

En trekant med Annie og Jen først på ugen. Kan klart anbefales. Sidste besøg havde jeg bestilt Jen alene. En rigtig rigtig dejlig sød pige. Men holdt kæft der blev delt kølle ud til Annie i rummet ved siden af...eller forhænget. 2 stykker var forbi hende i de 5 kvarter jeg havde sammen med Jen. Kunne slet ikke koncentrere mig om Jen på et tidspunkt, der blev sku klasket igennem:D

Det var Annie som lukkede mig, vi kom sådan til grine over hendes stunt. Men hun så stadigvæk frisk og glad nu som altid. Holder lige en lille pause fra stedet efter denne hæsblæsende oplevelse...hvis jeg kan:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donald skrev, den 28/7/2018 at 18:11:

Dette sted drager mig, de små dejlige thaipiger på Siam er bare for dejlige. Har besøgt stedet 2 gange i denne uge:P

En trekant med Annie og Jen først på ugen. Kan klart anbefales. Sidste besøg havde jeg bestilt Jen alene. En rigtig rigtig dejlig sød pige. Men holdt kæft der blev delt kølle ud til Annie i rummet ved siden af...eller forhænget. 2 stykker var forbi hende i de 5 kvarter jeg havde sammen med Jen. Kunne slet ikke koncentrere mig om Jen på et tidspunkt, der blev sku klasket igennem:D

Det var Annie som lukkede mig, vi kom sådan til grine over hendes stunt. Men hun så stadigvæk frisk og glad nu som altid. Holder lige en lille pause fra stedet efter denne hæsblæsende oplevelse...hvis jeg kan:)

 

 

Det er da et BORDEL i bedste udgave .... hurtigt IND og hurtigt UD ... pengene ruller af sted ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pkuk skrev, for 20 minutter siden:

Findes der en hjemmeside eller nogle billeder et sted? 

 

mange tak! 

Nej det gør der ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Nej det gør der ikke

Mange tak for det hurtige svar. Jeg er ikke kendt med thai miljøet i Aarhus, så leder lidt desperat da jeg godt kan lide rimelig slanke thai piger. Jeg kiggede lidt på PP Thaimassage, som vist ser godt ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pkuk skrev, for 12 minutter siden:

Mange tak for det hurtige svar. Jeg er ikke kendt med thai miljøet i Aarhus, så leder lidt desperat da jeg godt kan lide rimelig slanke thai piger. Jeg kiggede lidt på PP Thaimassage, som vist ser godt ud.

 

Der er ingen tykke på Siam pt :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Der er ingen tykke på Siam pt :) 

 

:-) godt at vide tak. Det der gardin halløj lyder lidt spøjst, så jeg leder videre. Er dog lidt varm på PP som jeg skrev ovenstående. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Annie i dag og havde en god oplevelse.

Annie har en fin, lille krop. Slank uden at være tynd, smuk uden at være intimiderende. Brysterne er pæne og faste uden kunstigt fyld og kussen er perfekt behåret og smager dejligt.

Annie er ikke udstyret med en brusende personlighed, og der er ikke det der frække glimt i øjet, som nogle har.

Men hun masserede blidt og behageligt kun iført en kort, bundløs kjole, eller var det måske en lang trøje – og sluttede af med nosser og røv, mens jeg stadig lå på maven.

Lidt ærgerligt, for jeg elsker massage på forsiden af kroppen, men nu rejste kalorius sig og krævede sit.

Jeg fik et handjob, mens hun sad på mit ansigt, og stønnede diskret uden synderlig indlevelse.

Jeg kom af med 800 for sammenlagt 45 minutter.

Der er kun gardiner imellem sengene, men i dag var jeg alene foruden de tre piger.

Jeg spurgte ejeren, og hun sagde, at hun også selv giver massage af og til. Hvad hed hun – Lee eller Ling?

Køn dame, som jeg måske ville foretrække en anden gang, hvis muligheden byder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, 1 time siden:

Jeg spurgte ejeren, og hun sagde, at hun også selv giver massage af og til. Hvad hed hun – Lee eller Ling?

Køn dame, som jeg måske ville foretrække en anden gang, hvis muligheden byder sig.

Du kan godt holde nallerne fra "ejeren" - hun er min! eller det siger hun i hvert fald om nogle særlige ydelser :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 1 time siden:

Du kan godt holde nallerne fra "ejeren" - hun er min! eller det siger hun i hvert fald om nogle særlige ydelser :-)

 

Ja, ejeren er dejlig til lidt af hvert ... hun passer lige til mig ... når jeg har penge til det frække udenfor hjemmets 4 døre ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja Ok, men jeg besøgte lige stedet i dag, og ja, jeg er nok bedre vant :rolleyes:

måske jeg har startet i den gode ende, i hvert fald, hva det ang. Alder,

altså på pigen :huh: men Ok, med mig, hver sin lyst :rolleyes:

igen, thai ligner 15 årig, indtil de bliver omk. 40 :huh:

så brug øjne, næste gang, frem for, næste gang i ser en smuk Thai :-o

Men igen, med øjne, vi ser :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 17/9/2018 at 16:40:

Du kan godt holde nallerne fra "ejeren" - hun er min! eller det siger hun i hvert fald om nogle særlige ydelser :-)

 

Er det ikke Mae der styrer stedet længere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringede den anden dag for at bestille tid hos Annie. Men fik beskeden at både Annie og Jen er rejst hjem til Thailand  Og kommer ifølge mutter ikke tilbage igen. Bare lige til orientering til dem som besøgte de to dejlige thaipiger. Savner dem squ allerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Au Naturel skrev, for 4 timer siden:

Æv så er det jo slut med gummifri sex med Annie. Jeg må på jagt efter en ny tøs der har ligeså god kundeservice som hende. 

GUMMIFRI ... godt jeg IKKE har været der efter dig ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Au Naturel skrev, for 5 timer siden:

Æv så er det jo slut med gummifri sex med Annie. Jeg må på jagt efter en ny tøs der har ligeså god kundeservice som hende. 

Ja Anni var en dejlig oplevelse. Dog var hun lidt uengageret og trist det sidste stykke tid. 

Meeen mon ikke du kan få din specielle ydelse af andre på stedet ;) 

Ellers er det jo en ret almindelig ekstra ydelse man får når man har besøgt den samme thaipige nogle gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...