Hop til indhold

Recommended Posts

Guest mature man
proper skrev, 1 time siden:

Hej

Overvejer meget og skal en tur forbi moden Karin 69 år Ålborg/Skanderborg, er der nogen som kan beskrive hvordan hun ser ud og hvordan hun er i sengen?

https://annoncelight.dk/showad/232646

 

Der er flere tråde med hende herinde bla. denne:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du nu ikke er afskrækket af hendes alder kan jeg bare sige, go, go, go... Hun er lyshåret, lidt rund og nyder selv meget at komme under behandling. Som hun selv siger: Det der fransk er jeg iøvrigt ret god til. Helt enig! Hun var min faste dame gennem mange år da hun var i Århus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Karin både i Samsøgade i Aarhus og i Vestergade i Horsens, og begge gange var det en fornøjelse at være sammen med hende.

Hun er selvfølgelig ikke nogen model, men det giver nok sig selv, når hun trods alt er så langt oppe i årene, men hun ser almindelig ud, ganske rund (eller det var hun sidst jeg var sammen med hende for ca. 3 år siden), men fræk er hun nu alligevel, og hun er bestemt med på lidt af hvert og så sutter hun særdeles dejligt og uden gummi. Sex er heldigvis med gummi :-)

Hos Karin stemmer pris og kvalitet bestemt fint overens efter min mening.

Jeg overvejer faktisk selv at give hende et nyt besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUNDGAARD skrev, for 18 timer siden:

Er dee nogen der ved om Karin er til Anal ?

Har aldrig været den vej omkring med hende og jeg tror bestemt ikke det er noget for hende. Men 100 % sikker er jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Nej, anal er ikke noget for Karin.

Men ellers en dejlig frisk moden kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...