Hop til indhold
Samson

Moden dansk xxlQ GB

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/235701

 

AdAdad adad ad ad.... AD 

Puha.. Ad..

 

Jeg har været der i et øjebliks kombination af liderlighed og nærrighed.. 

Ovenstående er nok det nærmeste jeg kan komme med til en anmeldelse.. Vi var 3 fyre, hvoraf ingen af os rigtig var kæmpe liderlige da det kom til stykket. Men jeg tænkte, at jeg da kan få et blowjob, og så smutte igen.

Kvinde lå på en komfortabel briks, i et ellers rigtig fint sommerhus, hvor en fyr tog imod, og ellers passede sig selv. Det er jo fint nok.

Men konen er simpelhen så klam. Så billederne er 100% retvisende. Jeg ved ikke hvad jeg tænkte.. (!?!)  Jeg har det virkelig dårligt. Hendes hygiejne, ud over de mange åbne sår , som man også kan se på billederne (sikker diabetes) er ellers ok, dog har hun virkelig en ulækker mund, og der var klamme belægning på min pik, da jeg tog den ud igen. Jeg ved ikke hvad jeg kan få der. Jeg tænker det er en betændt tungepiercing,  eller noget andet. Men jeg er jo nok nød til at tage forbi doktoren nu..

Ad!

 

Stedet 8/10

Pigen Ad! /10

Servicen 5/10

 

Jeg går hjem og lægger mig....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...