Hop til indhold
Guest kmd

der er for mange der er for unge på sugardaters

Recommended Posts

Guest kmd

jeg har nu mødt et par stykker som fortæller de er ved at tage kørekort, læs under 18 og en som jeg mødtes med for nogle år siden, har skrevet til mig at hun var nogle år under den

grænse da vi mødtes den gang, det gør mig frustreret og ked af det faktisk. 

jeg har skrevet til siden og fortalt dette, og spurgt om de kunne forlange foto id, når de fik meget unge profiler ind, det ville også stoppe de mange falske profiler , og hvem kan ikke

tage et foto med sin mobil af sit pas , og medsende
hvad tænker i , jeg er ihvertfald ikke til nogen under 18 og iøvrigt så er det jo ulovligt at give penge for sex til dem
hvad gør i , når i møder dem , jeg har bedt et par stykker om at komme væk fra siden, og det har da hjulpet for et par , !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal være ærlig, jeg er så glad og lettet over at du har "reddet" flere af dem derinde.. Jeg har tænkt mig at indstille dig til tapperhedsmedaljen..

Hvis folk skal til at vise pas, dåbsattest og jeg ved ikke hvad for at blive medlem - så ryger pointen med anonymitet! Og eftersom det stadig er tabu at tage penge for sex, så tror jeg 99% af folk gerne vil gå stille med dørene! 

Er det ikke bare at du finder en på din egen alder? Så undgår du det? For du skriver jo at du har givet en pige på 15-16 år penge for sex? Måske du skulle til at tage lidt ansvar for dine handlinger, og så lad være med at gå efter dem som du ved ligger på grænsen, istedet for at prøve at vaske hænder på den måde efterfølgende..

Usmageligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

det er rigtigt enkelte på sugardaters.dk er under 18 men det er dog de færreste 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
kmd skrev, for 6 timer siden:

jeg har nu mødt et par stykker som fortæller de er ved at tage kørekort, læs under 18 og en som jeg mødtes med for nogle år siden, har skrevet til mig at hun var nogle år under den

grænse da vi mødtes den gang, det gør mig frustreret og ked af det faktisk. 

jeg har skrevet til siden og fortalt dette, og spurgt om de kunne forlange foto id, når de fik meget unge profiler ind, det ville også stoppe de mange falske profiler , og hvem kan ikke

tage et foto med sin mobil af sit pas , og medsende
hvad tænker i , jeg er ihvertfald ikke til nogen under 18 og iøvrigt så er det jo ulovligt at give penge for sex til dem
hvad gør i , når i møder dem , jeg har bedt et par stykker om at komme væk fra siden, og det har da hjulpet for et par , !!

Er sugardaters i tvivl, så beder de om id, anmelder du en pga alder så tjekker de :-)

personligt, så er det dejligt med unge babes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...