Hop til indhold
kkm39

Stenløsevej 211 lad nu vær....

Recommended Posts

Har en forkærlighed til den chokolade farvede del af befolkningen som af og til skal stilles..  blev for fristet af Lilli s billeder og annonce tekst idag. Havde en god samtale på SMS hvor vi blev enige om ydelse og pris.kom til stedet til aftalt tid kom ind blev mødt af frodig kvinde som viste sig skulle være Lilli..  sagde til mig selv hun npk bare var lidt buttet og betalte smed tøjet og lagde mig på sengen mens hun lige gik (nok for at gemme pengene langt langt væk) kom ind og smed kjolen til min forbløffelse og skræk ikke det syn jeg havde håbet på og forventet.  Hun gav et ok godt bliv og hoppede op på mig,  forsøgte i en 5 min men måtte opgive og tage mit tøj på og gå hjem. Havde simpelthen mistet lysten over synet af hende , lugten af gammel sved og en der bare sagde åh åh åh åh hele tiden..

NEJ TAK HAR LÆRT LEKTIEN.. desværre bare for få chokolade smukke danske piger på det marked..

 

Gær jer selv en tjeneste næste gang i tænker på at besøge stedet, der skal man være meget trængende........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for år tilbage forsøgt mig med stenløsevej.  Det er selvfølgeligt subjektivt, men efter et par forsøg, konkludere jeg, at de forskellige chokopiger der kom der ikke lå i mit præference område, så jeg har med succes fundet det andre steder.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis den annonce havde været der igår så havde jeg da  klart prøvet der... men så spændende om de billeder er bare i nærheden af sandheden for smuk er hun....

Redigeret af kkm39

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet Stenløsevej også, det er en del år siden, fortrød det straks, og har ikke hørt noget godt om stedet før eller siden. Undrer mig det stadig er der...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv Ruggårdsvej. Shila er tilbage - dog først fredag, og hun er fantastisk. Tror hun har besøg af "russerne" lige nu :-) 

En skøn mørk kvinde vel omkring sidst i tyverne at bedømme ud fra udseende. Dejlig stor blød sambarøv, og smal talje. Hun har tabt sig 5-6 kg siden sidst hun var her, siger hun. Og det skal nok passe. Maven er blevet mindre, men hun er stadig lidt chubby på den gode måde. Sød og dejlig er hun. Har besøgt hende en del gange efterhånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...