Hop til indhold
Sexeren

Maggi eller Ana, Odense

Recommended Posts

Måske den gode gamle med det kære barn der har mange navne?

Eller et forsøg på at få lidt mere eksponering. Det er set før

Ikke lige den type pige jeg plejer at besøge, men det er der nok andre der gør!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er der! Blev fristet af billeder, som jeg dog nok mente ikke var helt sandfærdige. Pigen der åbnede er helt sikkert hende på nogle af billederne, andre billeder er fusk. Virkede sød og imødekommende ved ankomst og kunne konstaterer at hun har væsentlig større bryster end på nogle af billederne, så jeg lod mig friste og betalte. Aftalte sex i feks stillinger. Da hun kom tilbage til rummet havde hun mobiltelefon med, som hun havde svært ved at slippe. Startede med at daske mig i ansigtet med de store bryster, så blow og nogle ryk med hånden. Ingen af delene specielt behageligt, og fortrød allerede. Dernæst spurgte hun hvordan jeg ville ha det.....ville ha' hende op at ride, men det afviste hun. Hun ville helst doggy. Det blev det sådan og gik hermed glip af legen med de store bryster. Total uangageret i agten, og da jeg var færdig kastede hun sig igen over sin telefon og begyndte at sms'e. Ikke et ord eller noget bagefter. 100% uangageret.....100% spild af penge! Mere er der ikke at sige om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...