Hop til indhold
Lasseslem

Sofia, Kerteminde

Recommended Posts

Er der nogen der ved om skønne Sofia, som man kunne møde hos hendes master i Kerteminde, om hun er stoppet? Savner sgu lidt at knalde hende, når jeg en gang i mellem krydser Fyn...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasseslem skrev, den 15/10/2017 at 20:15:

Er der nogen der ved om skønne Sofia, som man kunne møde hos hendes master i Kerteminde, om hun er stoppet? Savner sgu lidt at knalde hende, når jeg en gang i mellem krydser Fyn...

 

https://annoncelight.dk/showad/217923

Når man taler om solen!

Det var da tilfældigt, for som mester siger har hun ikke været at finde længe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 2 timer siden:

Tror det fordi hun har fået lavet bryster ;) de ihvertfald større end de var sidst :P 

Ja, og fuck hvor er det ikke pænt når de er så kuglerunde på den måde. Ser på ingen måde naturligt ud og føles nok endnu værre. Det bliver et "nej tak" herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nå ja okay så er hun der igen. Nu med større bryster, selv om de gamle da var ganske fine, men det er de nye da bestemt også. Jeg må snart forbi og kigge på dem, bare de ikke er ømme, så man ikke må tage på dem. Ægerligt dog at hun har hævet prisen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...