Hop til indhold
elsker sexxx

ingen er gper med fri vilje.

Recommended Posts

danske gper er med i branchen i fri vilje fordi de kan lide det de laver

pigerne fra østen er sammen med en pimp der styre det hele.

dsv så er begge med for pengenes skyld. ingen er tvunget ud i noget som helst. men der er store summer penge. så inden i tror søde camilla inde på bordellet kan lide jer, nej hun kan bedere lide de penge i kommer med :)

fortsat god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsker sexxx skrev, for 2 minutter siden:

danske gper er med i branchen i fri vilje fordi de kan lide det de laver

pigerne fra østen er sammen med en pimp der styre det hele.

dsv så er begge med for pengenes skyld. ingen er tvunget ud i noget som helst. men der er store summer penge. så inden i tror søde camilla inde på bordellet kan lide jer, nej hun kan bedere lide de penge i kommer med :)

fortsat god dag.

Årh hold dog kæft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frejamusen98
elsker sexxx skrev, for 4 minutter siden:

danske gper er med i branchen i fri vilje fordi de kan lide det de laver

pigerne fra østen er sammen med en pimp der styre det hele.

dsv så er begge med for pengenes skyld. ingen er tvunget ud i noget som helst. men der er store summer penge. så inden i tror søde camilla inde på bordellet kan lide jer, nej hun kan bedere lide de penge i kommer med :)

fortsat god dag.

Da jeg var glædespige gjorde jeg det frivilligt og jeg arbejdede for mig selv og ikke havde nongen pimp eller alfons som man kalder det.. jeg gjorde det fordi jeg har en stor lyst til sex og tænkte lidt hvorfor ikke tjene lidt penge ved siden af..

og nu da du åbenbart er ny oprettet kan jeg forstå at du er en af dem som spammer siden med enten falske rygter eller bare det man kalder mund lort

 

Redigeret af frejamusen98

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsker sexxx skrev, for 31 minutter siden:

danske gper er med i branchen i fri vilje fordi de kan lide det de laver

pigerne fra østen er sammen med en pimp der styre det hele.

dsv så er begge med for pengenes skyld. ingen er tvunget ud i noget som helst. men der er store summer penge. så inden i tror søde camilla inde på bordellet kan lide jer, nej hun kan bedere lide de penge i kommer med :)

fortsat god dag.

Lol....sikke en generalisering. ....du vist ik for kvik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsker sexxx skrev, for 32 minutter siden:

danske gper er med i branchen i fri vilje fordi de kan lide det de laver

pigerne fra østen er sammen med en pimp der styre det hele.

dsv så er begge med for pengenes skyld. ingen er tvunget ud i noget som helst. men der er store summer penge. så inden i tror søde camilla inde på bordellet kan lide jer, nej hun kan bedere lide de penge i kommer med :)

fortsat god dag.

... Og hvad er så dit budskab, du ædle 2-indlægsmedlem?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
frejamusen98 skrev, for 58 minutter siden:

og nu da du åbenbart er ny oprettet kan jeg forstå at du er en af dem som spammer siden med enten falske rygter eller bare det man kalder mund lort

 

 

Oprettet for 7 timer siden er vel også en slags nyoprettet? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som håndværker er jeg der også af fri vilje. Men tro ikke at jeg elsker at gøre folks hjem istand. Jeg gør det for pengenes skyld. Men lige som mange GP har jeg også en faglig stolthed og gerne vil levere kvalitet. Ja vi findes både GP og håndværkere det levere kvalitet men trods alt gør det for at kan tjene til dagen og vejen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frejamusen98
UerfarenM skrev, for 2 timer siden:

 

Oprettet for 7 timer siden er vel også en slags nyoprettet? :P

jeps.. jeg er ny på siden. har jeg også skrevet i en anden tråd.. ;) men jeg har ikke og vil ikke nedgøre nogen bare fordi nogle har et behov for at gemme sig bag ny oprettede profiler der er begyndt at være så mange efterhånden at man snart drukner i dem herinde.. nogle bliver lavet kun for at lave falske anmeldelser og andre for nedgøre gøre folk ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elskersexxx..... 

Åjh du klog! 

Men du går på arbejde hver dag og smiler til dine kolleger og siger sødt ja til chefen? 

Eller venter du sammen med de andre, oversete kloge, på bistanden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...