Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Som afslutning på min Københavner/Sjælland uge valge jeg fredag at besøge PussyGalores, da jeg ankom var Anna og Mercedec på vagt.

Mercedec kender jeg fra tidligere besøg for år siden og er egentlig ik lige så vild med hende da jeg syntes hun er lidt for kunstig af en kvinde over de 40.

Så valget faldt da på Anna, og tak for kaf, for shit hun er dejlig.

En rigtig dejlig naturlig jysk skønhed, meget ligetil og med den smukkeste ungpige krop jeg længe har set/mødt på et dansk bordel.

Fik aftalt hvad jeg ønsked, betalte pengene, hun forsvandt mens jeg smed tøjet.

Da Anna kom tilbage blev jeg taget med storm, hun var meget oplagt, fik årets blow af hende og hende mis er jo himmelsk, da vi gik over til at kneppe har jeg i mange år ikke mødt en pige som er så sulten som hende, hun ligefrem tikkede om at få mere og gerne hårdere da jeg kneppede hende for og bagfra, fik hende op og sidde på mig og hun red mig hårdt og længe, afsluttede med hende på ryggen igen og jeg kneppede hende vildt hårdt mens hun selv legede med hendes glatte fisse, endte med at jeg kom i en super dejlig orgasme godt oppe i hende og hun det samme 5-6 sek senere.

Alt i alt, wow for en dejlighed, naturlig, alder og det hele passer meget godt.

Hun fortalte selv at hun elsker jobbet, elsker at få sex da hun selv var afhængig heraf så derfor jobbet jo var perfekt til hende som hun sagde.

Så er du til naturlighed så besøg Anna Sunshine.

Link http://pussygalores.dk/

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 20 minutter siden:

Hejsa.

Som afslutning på min Københavner/Sjælland uge valge jeg fredag at besøge PussyGalores, da jeg ankom var Anna og Mercedec på vagt.

Mercedec kender jeg fra tidligere besøg for år siden og er egentlig ik lige så vild med hende da jeg syntes hun er lidt for kunstig af en kvinde over de 40.

Så valget faldt da på Anna, og tak for kaf, for shit hun er dejlig.

En rigtig dejlig naturlig jysk skønhed, meget ligetil og med den smukkeste ungpige krop jeg længe har set/mødt på et dansk bordel.

Fik aftalt hvad jeg ønsked, betalte pengene, hun forsvandt mens jeg smed tøjet.

Da Anna kom tilbage blev jeg taget med storm, hun var meget oplagt, fik årets blow af hende og hende mis er jo himmelsk, da vi gik over til at kneppe har jeg i mange år ikke mødt en pige som er så sulten som hende, hun ligefrem tikkede om at få mere og gerne hårdere da jeg kneppede hende for og bagfra, fik hende op og sidde på mig og hun red mig hårdt og længe, afsluttede med hende på ryggen igen og jeg kneppede hende vildt hårdt mens hun selv legede med hendes glatte fisse, endte med at jeg kom i en super dejlig orgasme godt oppe i hende og hun det samme 5-6 sek senere.

Alt i alt, wow for en dejlighed, naturlig, alder og det hele passer meget godt.

Hun fortalte selv at hun elsker jobbet, elsker at få sex da hun selv var afhængig heraf så derfor jobbet jo var perfekt til hende som hun sagde.

Så er du til naturlighed så besøg Anna Sunshine.

Link http://pussygalores.dk/

Jung

Sorry. Men jeg kan desværre ikke finde en Anna Sunshine, hverken i vagtplanen eller under pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 25 minutter siden:

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/anna/

Ku' det ikke være denne Anna. Hun passer ganske godt til den "Jungianske" beskrivelse af hende, - og hun taler jo også lidt jydsk. 

Pussy Galores og så Sededuction Girls har jo et vist sammenfald af piger, der knepper godt.

Det synes jeg bestemt er et meget bedre bud. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, 1 time siden:

Sorry, hos Seductiongirls hedder hun Anne Sunshine og hos PussyGalores Josefine.

Jung

Korrekt - men var det ikke dig selv, der lagde ud med at skrive om Anna Sunshine hos Pussy Galores?

Men - uanset om hun hedder Anna eller Josefine - så ved vi nu, hvem vi har i tankerne - og at hun knepper lækkert.

Du skulle ved lejlighed prøve Anna sammen med Tiffany - det må så være hos Seduction Girls - oftest om torsdagen - de to hopper går godt i spand sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dast74
Pigeforskeren skrev, for 5 minutter siden:

Korrekt - men var det ikke dig selv, der lagde ud med at skrive om Anna Sunshine hos Pussy Galores?

Men - uanset om hun hedder Anna eller Josefine - så ved vi nu, hvem vi har i tankerne - og at hun knepper lækkert.

Du skulle ved lejlighed prøve Anna sammen med Tiffany - det må så være hos Seduction Girls - oftest om torsdagen - de to hopper går godt i spand sammen.

Tiffany ihop med Anna/ Josefine är fantastiskt läckert!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 11 minutter siden:

Korrekt - men var det ikke dig selv, der lagde ud med at skrive om Anna Sunshine hos Pussy Galores?

Men - uanset om hun hedder Anna eller Josefine - så ved vi nu, hvem vi har i tankerne - og at hun knepper lækkert.

Du skulle ved lejlighed prøve Anna sammen med Tiffany - det må så være hos Seduction Girls - oftest om torsdagen - de to hopper går godt i spand sammen.

Det må prøves, Tiffany den frækkert har jeg ved flere lejligheder stiftet bekendtskab med, men dog ik endnu sammen med Anna/Josefine,.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...