Joey 113 Skrevet 15. Oktober, 2017 Hej alle har før forespurgt på Susi (Suzi eller Sussi) og prøver nu en sidste gang. Skulle der blandt brugerne monstro være nogen der ved om Susi fra hedgangne Pussy Club stadig sku være i branchen. Lille væver blondine nips med store ægte bryster - Idag vel i midten af 50’erne - tændte helt vildt på hende men pludselig var Pussy Club lukket. På forhånd tak. Joey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 15. Oktober, 2017 Hej Joey, der fik du lige tændt for minderne. Hun er/var fræk, flot og flabet og helt blottet for hæmninger. Men nej jeg ved intet om hende idag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey 113 Skrevet 15. Oktober, 2017 Hej spankingsub ja hun var for vild - var vild med hendes krop. Hun var GP i mange år og pludselig væk? Måske hun findes under er ander navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 15. Oktober, 2017 Og med Sussi og Pussy Club røg også konceptet med at kunne sidde i en "biograf" og samle liderlighed, mens man ventede på at komme ind og lege med pigen. Underligt, at ingen klinikker har den mulighed mere. Det var ellers en af de få måder, hvorpå klinikkerne kan differentiere sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey 113 Skrevet 16. Oktober, 2017 Ja det er rigtigt - sad altid i den lille stue sammen med en flok andre og så på film + drak pils savner sgu Pussy Club Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 16. Oktober, 2017 Joey skrev, for 58 minutter siden: Ja det er rigtigt - sad altid i den lille stue sammen med en flok andre og så på film + drak pils savner sgu Pussy Club Virkelig underligt, at dette koncept slet ikke findes mere. Eller er jeg bare ikke opdateret - findes det et eller andet sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey 113 Skrevet 17. Oktober, 2017 Hmm længere nede af Eskildsgade (mod Vesterbro torv) lå der også et sted med en noget større biograf - her huserede den noget frodige Mette - men tror også at dette sted er lukket om end jeg ik’ er sikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 17. Oktober, 2017 Joey skrev, for 16 timer siden: Hmm længere nede af Eskildsgade (mod Vesterbro torv) lå der også et sted med en noget større biograf - her huserede den noget frodige Mette - men tror også at dette sted er lukket om end jeg ik’ er sikker. Ja, og faktisk også på hjørnet af Eskildsgade og Istedgade, på 1. sal. Inden for vel 3-400 meters gåtur lå hele tre af den slags steder. Nu er de alle væk - også den, hvor Mette holdt til. Aner nogen, hvorfor dette koncept ikke findes mere (tilsyneladende)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg