Hop til indhold

Trans odense

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været på besøg her og kan anbefale det eller ej?

TRANS ODENSE NYSTARTET

supersexet, store bryster. Aktiv/ passiv. Gode cocktails

52767576

• 1 year later...
Skrevet

er der nogen her inde som ved hvor hende her blev af ??

arbejder hun endnu ?!

• 1 month later...
Skrevet

det er jeg ret sikker på at det er. uden at lyde for nørdet, synes jeg at kunne kende nummeret fra et tidligere møde med hende.

Skrevet
  • Author
grandemarco skrev, for 7 timer siden:

det er jeg ret sikker på at det er. uden at lyde for nørdet, synes jeg at kunne kende nummeret fra et tidligere møde med hende.

Har du været på besøg og kan fortælle lidt om oplevelsen

Skrevet

Jeg besøgte hende for et par år tilbage på sdr. boulevard. Det var en dag jeg havde tømmermænd og derfor var kanonliderlig. Jeg havde egentlig planlagt noget andet, men det faldt til jorden og så kørte jeg til Sdr. Boulevard uden de store forventninger. Men mindes, at hun var temmelig lækker og at jeg absolut ikke fortrød. Mødet omfattede sex og massage bagefter mener jeg. Det var helt ok, og har da planlagt at runde dronningensgade en af de nærmeste dage. Sandsynligvis i morgen.

Skrevet
  • Author
grandemarco skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte hende for et par år tilbage på sdr. boulevard. Det var en dag jeg havde tømmermænd og derfor var kanonliderlig. Jeg havde egentlig planlagt noget andet, men det faldt til jorden og så kørte jeg til Sdr. Boulevard uden de store forventninger. Men mindes, at hun var temmelig lækker og at jeg absolut ikke fortrød. Mødet omfattede sex og massage bagefter mener jeg. Det var helt ok, og har da planlagt at runde dronningensgade en af de nærmeste dage. Sandsynligvis i morgen.

Skriver du lige når du har besøgt hende

• 2 weeks later...
Skrevet
grandemarco skrev, den 22/1/2019 at 10:13:

Grandemarco kom du forbi? 

Eller måske er man heldig en anden har?

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.