Hop til indhold
most wanted

Trans odense

Recommended Posts

grandemarco skrev, for 7 timer siden:

det er jeg ret sikker på at det er. uden at lyde for nørdet, synes jeg at kunne kende nummeret fra et tidligere møde med hende.

Har du været på besøg og kan fortælle lidt om oplevelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par år tilbage på sdr. boulevard. Det var en dag jeg havde tømmermænd og derfor var kanonliderlig. Jeg havde egentlig planlagt noget andet, men det faldt til jorden og så kørte jeg til Sdr. Boulevard uden de store forventninger. Men mindes, at hun var temmelig lækker og at jeg absolut ikke fortrød. Mødet omfattede sex og massage bagefter mener jeg. Det var helt ok, og har da planlagt at runde dronningensgade en af de nærmeste dage. Sandsynligvis i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte hende for et par år tilbage på sdr. boulevard. Det var en dag jeg havde tømmermænd og derfor var kanonliderlig. Jeg havde egentlig planlagt noget andet, men det faldt til jorden og så kørte jeg til Sdr. Boulevard uden de store forventninger. Men mindes, at hun var temmelig lækker og at jeg absolut ikke fortrød. Mødet omfattede sex og massage bagefter mener jeg. Det var helt ok, og har da planlagt at runde dronningensgade en af de nærmeste dage. Sandsynligvis i morgen.

Skriver du lige når du har besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, den 22/1/2019 at 10:13:

Jeg besøgte hende for et par år tilbage på sdr. boulevard. Det var en dag jeg havde tømmermænd og derfor var kanonliderlig. Jeg havde egentlig planlagt noget andet, men det faldt til jorden og så kørte jeg til Sdr. Boulevard uden de store forventninger. Men mindes, at hun var temmelig lækker og at jeg absolut ikke fortrød. Mødet omfattede sex og massage bagefter mener jeg. Det var helt ok, og har da planlagt at runde dronningensgade en af de nærmeste dage. Sandsynligvis i morgen.

Grandemarco kom du forbi? 

Eller måske er man heldig en anden har?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...