most wanted 87 Skrevet 15. Oktober, 2017 Nogen der har været på besøg her og kan anbefale det eller ej? TRANS ODENSE NYSTARTET supersexet, store bryster. Aktiv/ passiv. Gode cocktails 52767576 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ero198 1 Skrevet 6. December, 2018 er der nogen her inde som ved hvor hende her blev af ?? arbejder hun endnu ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ero198 1 Skrevet 21. Januar, 2019 https://annoncelight.dk/showad/268111 er der nogle der ved om det her er den samme trans som most wanted spørg efter ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 130 Skrevet 21. Januar, 2019 det er jeg ret sikker på at det er. uden at lyde for nørdet, synes jeg at kunne kende nummeret fra et tidligere møde med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 22. Januar, 2019 grandemarco skrev, for 7 timer siden: det er jeg ret sikker på at det er. uden at lyde for nørdet, synes jeg at kunne kende nummeret fra et tidligere møde med hende. Har du været på besøg og kan fortælle lidt om oplevelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 22. Januar, 2019 ero198 skrev, for 9 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/268111 er der nogle der ved om det her er den samme trans som most wanted spørg efter ?? Ja det er hende. Hvis nogen kan dele deres oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 130 Skrevet 22. Januar, 2019 Jeg besøgte hende for et par år tilbage på sdr. boulevard. Det var en dag jeg havde tømmermænd og derfor var kanonliderlig. Jeg havde egentlig planlagt noget andet, men det faldt til jorden og så kørte jeg til Sdr. Boulevard uden de store forventninger. Men mindes, at hun var temmelig lækker og at jeg absolut ikke fortrød. Mødet omfattede sex og massage bagefter mener jeg. Det var helt ok, og har da planlagt at runde dronningensgade en af de nærmeste dage. Sandsynligvis i morgen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 22. Januar, 2019 grandemarco skrev, for 4 timer siden: Jeg besøgte hende for et par år tilbage på sdr. boulevard. Det var en dag jeg havde tømmermænd og derfor var kanonliderlig. Jeg havde egentlig planlagt noget andet, men det faldt til jorden og så kørte jeg til Sdr. Boulevard uden de store forventninger. Men mindes, at hun var temmelig lækker og at jeg absolut ikke fortrød. Mødet omfattede sex og massage bagefter mener jeg. Det var helt ok, og har da planlagt at runde dronningensgade en af de nærmeste dage. Sandsynligvis i morgen. Skriver du lige når du har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 3. Februar, 2019 grandemarco skrev, den 22/1/2019 at 10:13: Jeg besøgte hende for et par år tilbage på sdr. boulevard. Det var en dag jeg havde tømmermænd og derfor var kanonliderlig. Jeg havde egentlig planlagt noget andet, men det faldt til jorden og så kørte jeg til Sdr. Boulevard uden de store forventninger. Men mindes, at hun var temmelig lækker og at jeg absolut ikke fortrød. Mødet omfattede sex og massage bagefter mener jeg. Det var helt ok, og har da planlagt at runde dronningensgade en af de nærmeste dage. Sandsynligvis i morgen. Grandemarco kom du forbi? Eller måske er man heldig en anden har? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 130 Skrevet 4. Februar, 2019 nej, hun var syg den dag jeg havde planlagt, men har ikke opgivet endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 14. Februar, 2019 Stadig ikke en held mand der har været forbi hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg