prøvemanden 674 Skrevet 14. Oktober, 2017 Hej, Det er bare en tanke, er det kun hetro mænd som er til transer kvinder, jeg spurgte flere af de homoseksuelle jeg kender, både bøsser og lesbiske, og de kunne aldrig finde på at være sammen med en trans...De finder det overhovedet ikke tiltrækkene... Jeg undre mig lidt, der også kommet flere trans kvinder, er der virkelige så mange kunder til dem?? Hvad er charmen ved en halv kvinde/mand?? Det er ærligt ment, og håber ikke jeg støder nogle, ved det skrevet, det er ikke mening.. Jeg har personligt aldrig forstået tiltrækning, dog er jeg klar over at de sikker er det bedst til oral sex, end kvinderne, jvf min ven som er bøsse er ingen bedre til give blow end en anden mand, som praktisk sagt, jeg har selv en, en kvinde kan jo kun "låne" en gang imellem, og jeg måtte erkende logikken prøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 14. Oktober, 2017 (edited) prøvemanden skrev, for 19 minutter siden: Hej, Det er bare en tanke, er det kun hetro mænd som er til transer kvinder, jeg spurgte flere af de homoseksuelle jeg kender, både bøsser og lesbiske, og de kunne aldrig finde på at være sammen med en trans...De finder det overhovedet ikke tiltrækkene... Jeg undre mig lidt, der også kommet flere trans kvinder, er der virkelige så mange kunder til dem?? Hvad er charmen ved en halv kvinde/mand?? Det er ærligt ment, og håber ikke jeg støder nogle, ved det skrevet, det er ikke mening.. Jeg har personligt aldrig forstået tiltrækning, dog er jeg klar over at de sikker er det bedst til oral sex, end kvinderne, jvf min ven som er bøsse er ingen bedre til give blow end en anden mand, som praktisk sagt, jeg har selv en, en kvinde kan jo kun "låne" en gang imellem, og jeg måtte erkende logikken prøvemanden God pointe Jeg tror at en del af dem der henvender sig til transer gerne vil tages analt og ikke kan/vil/tør være sammen med en fyr der bare er en fyr. Andre kan måske lide at de hos en trans kan få lidt af begge verdner og så er der dem der tænder på at være sammen med en der er lidt af begge dele og som tænder på at måske er lidt forbudt og uden nummer Med hensyn til den orale del så har du helt ret !! En fyr giver bare et bedre blow end en kvinde gør. Det er også det jeg hører fra mine gæster..... It takes a dick to know a dick Redigeret 14. Oktober, 2017 af DK fyr 34 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 14. Oktober, 2017 Hej, Det kan du have ret i, det virker logisk... Men kan det "forbrudte" forklare at det alene?? Som jeg opfatte det, er der flere kvinder som er trans, der sælger sex, end der været i mange år... I forhold til hvad jeg tror der er marked til i DK, eller er jeg bare en dum jyde omkring dette... Samt er der komme flere danske transer, eller har de altid været her, og samfundet bare er blevet mere tolerant... kan det være flere mænd, finder det tiltrækkende, eller er det bare blevet mere accepteret, at man besøger en trans?? prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 14. Oktober, 2017 (edited) prøvemanden skrev, for 13 minutter siden: Hej, Det kan du have ret i, det virker logisk... Men kan det "forbrudte" forklare at det alene?? Som jeg opfatte det, er der flere kvinder som er trans, der sælger sex, end der været i mange år... I forhold til hvad jeg tror der er marked til i DK, eller er jeg bare en dum jyde omkring dette... Samt er der komme flere danske transer, eller har de altid været her, og samfundet bare er blevet mere tolerant... kan det være flere mænd, finder det tiltrækkende, eller er det bare blevet mere accepteret, at man besøger en trans?? prøvemanden Jeg tror helt klart at flere mænd er mere åbne omkring deres egen seksualitet og klar på at prøve nogen nye grænser af, end tidligere og ikke er så fastlåste i deres eget og andres billede af hvad der er tilladt og hvad der er forbudt. Måske at markedet på den måde er vokset og følger efterspørgslen Men de mange transer kan også skyldes en ophobning i markedet da nogle af de udenlandske ikke er rykket så hurtigt videre som før. Ved ikke hvordan jeg skal forklare mig så det giver mening. På franske ville man sige at det var en embouteillage.... trafikprop....der var den !! Redigeret 14. Oktober, 2017 af DK fyr 34 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RimligRar 54 Skrevet 14. Oktober, 2017 prøvemanden skrev, 1 time siden: Hvad er charmen ved en halv kvinde/mand?? 90% af transer er jo bare mænd med makeup og stiletter og lingerie og paryk. I min verden egentligt mere drag queens end trans, som jeg faktisk forventer også har fået lavet boobs og evt. numse Men jeg er lidt gammel og forstår måske ikke helt forskellen Jeg har aldrig fundet dem spændende, men har også bemærket der er kommet flere til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 14. Oktober, 2017 (edited) RimligRar skrev, for 8 minutter siden: 90% af transer er jo bare mænd med makeup og stiletter og lingerie og paryk. I min verden egentligt mere drag queens end trans, som jeg faktisk forventer også har fået lavet boobs og evt. numse Men jeg er lidt gammel og forstår måske ikke helt forskellen Jeg har aldrig fundet dem spændende, men har også bemærket der er kommet flere til En drag queen klæder sig ud og agerer som kvinde i en given periode. F.eks. som en optræden til et arrangement eller en aften i en klub. En trans lever og identificerer sig som en kvinde mens han/hun er i rollen. Måske efter arbejde og i weekender eller bare når lysten er til det. Et fåtal er i rollen 24/7 En trans ønsker som regel ikke skifte køn. Redigeret 14. Oktober, 2017 af DK fyr 34 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 14. Oktober, 2017 prøvemanden skrev, for 1 time siden: Hej, Det kan du have ret i, det virker logisk... Men kan det "forbrudte" forklare at det alene?? Som jeg opfatte det, er der flere kvinder som er trans, der sælger sex, end der været i mange år... I forhold til hvad jeg tror der er marked til i DK, eller er jeg bare en dum jyde omkring dette... Samt er der komme flere danske transer, eller har de altid været her, og samfundet bare er blevet mere tolerant... kan det være flere mænd, finder det tiltrækkende, eller er det bare blevet mere accepteret, at man besøger en trans?? prøvemanden For mit eget vedkommende handler det om at få en oplevelse du ikke kan få med en almindelig kvinde - en smuk og feminin trans kan ha en lækker krop der ikke er mandig men fast og flot. Der er langt imellem de rigtig lækre transer/shemales/ladyboy og der er en del fyre med paryk og stilethæle - grænserne er flydende mht bryster osv. Jeg tager aldrig en kvinde analt, da jeg synes det virker underligt når hun har en fisse, og jeg har aldrig haft en kæreste det spurgte om det - tværtimod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
emmoh 18 Skrevet 15. Oktober, 2017 Havde fornøjelsen af at være sammen med Roberta for nogle år siden - min debut med en trans - og har ikke været sammen med en trans siden. Men det var en superoplevelse - rigtig feminin og serviceminded - og har lyst til at prøve en trans igen - som at være sammen med en kvinde - og så alligevel ikke.:) Enig i at der er et voksende udbud af transsexuelle i Kbh. for tiden - men det er jo kun godt for kunderne:) https://www.ashemaletube.com/model/roberta-rodrigues-932/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svalereden 32 Skrevet 15. Oktober, 2017 (edited) DK fyr 34 skrev, for 4 timer siden: En drag queen klæder sig ud og agerer som kvinde i en given periode. F.eks. som en optræden til et arrangement eller en aften i en klub. En trans lever og identificerer sig som en kvinde mens han/hun er i rollen. Måske efter arbejde og i weekender eller bare når lysten er til det. Et fåtal er i rollen 24/7 En trans ønsker som regel ikke skifte køn. Du har delvis ret, det du betegner som trans hedder enten cross dresser eller transvisit ordet vi leder efter og mangler er Transseksuel - som er det 3. køn. Enten mand til kvinde eller kvinde til mand - de er simpelthen født i den forkert krop - så enkelt kan det siges. Når det er sagt - så ja der er flere i branchen og her er det Shemales, Ladyboys eller Trans. Alt efter hvad hun nu gerne vil kaldes. Jeg oplever en stigning i at de ikke tager det sidste skridt i deres transformation til kvinde, mange får deres bryster - men kommer ikke videre med det sidste skridt med deres private dele. Om det skyldes eget valg eller en større efterspørgelse på både og delen - eller opsparing til den sidste del, det kan kun den enklte svare på. Jeg tror dog også det skyldes at der er mere accept og åbenhed i verden idag PS. Jeg er faktisk ikke stødt på den omvendet situation, altså kvinde til mand, i branche? Redigeret 15. Oktober, 2017 af Svalereden tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svalereden 32 Skrevet 15. Oktober, 2017 DK fyr 34 skrev, for 5 timer siden: God pointe Jeg tror at en del af dem der henvender sig til transer gerne vil tages analt og ikke kan/vil/tør være sammen med en fyr der bare er en fyr. Andre kan måske lide at de hos en trans kan få lidt af begge verdner og så er der dem der tænder på at være sammen med en der er lidt af begge dele og som tænder på at måske er lidt forbudt og uden nummer Med hensyn til den orale del så har du helt ret !! En fyr giver bare et bedre blow end en kvinde gør. Det er også det jeg hører fra mine gæster..... It takes a dick to know a dick sååå eehm der skal en tøs til at slikke fisse for at gøre det ordentlig aaaiii tror det kommer helt an på den enkles talenter og ikke kønsbestemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 15. Oktober, 2017 Svalereden skrev, for 3 timer siden: sååå eehm der skal en tøs til at slikke fisse for at gøre det ordentlig aaaiii tror det kommer helt an på den enkles talenter og ikke kønsbestemt Ja jeg tror rent faktisk at en pige slikker bedre fisse end en fyr, hvis hun selvfølgelig tænder på det og kan give sig 100 % hen. Det hænger sammen med at vi jo kender følelsen bedst i egen krop. En fyr kan jo også kun forestille sig hvordan det føles for en pige at blive knaldet i henholdsvis en tør og våd mis, og en pige ved f.eks. at en fyres pikhoved ofte er mere følsomt en nede ved roden, men selve følelsen kender hun jo af gode grunde ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 237 Skrevet 15. Oktober, 2017 emmoh skrev, for 7 timer siden: Havde fornøjelsen af at være sammen med Roberta for nogle år siden - min debut med en trans - og har ikke været sammen med en trans siden. Men det var en superoplevelse - rigtig feminin og serviceminded - og har lyst til at prøve en trans igen - som at være sammen med en kvinde - og så alligevel ikke.:) Enig i at der er et voksende udbud af transsexuelle i Kbh. for tiden - men det er jo kun godt for kunderne:) https://www.ashemaletube.com/model/roberta-rodrigues-932/ Hvor mødte du Roberta henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 15. Oktober, 2017 Hej, Tak for svarende, blev da lidt klogere på det... Det da rart hvis samfundet er blevet mere acceptere over forskellige former for seksualitet... med hensyn til lesbisk, tror jeg kvinder er bedre til oral sex til dem, vi mænd låner jo den kun en time eller to en gang i mellem:-) måske nogle biseksuelle kvinder eller mænd kan kaste lyse over det... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svalereden 32 Skrevet 16. Oktober, 2017 DK fyr 34 skrev, den 15/10/2017 at 07:45: Ja jeg tror rent faktisk at en pige slikker bedre fisse end en fyr, hvis hun selvfølgelig tænder på det og kan give sig 100 % hen. Det hænger sammen med at vi jo kender følelsen bedst i egen krop. En fyr kan jo også kun forestille sig hvordan det føles for en pige at blive knaldet i henholdsvis en tør og våd mis, og en pige ved f.eks. at en fyres pikhoved ofte er mere følsomt en nede ved roden, men selve følelsen kender hun jo af gode grunde ikke Naah vil ikke give dig helt ret self ved samme køn nogle tricks, men hvordan det føles er skisme indviduelt uanset hvordan og hvorledes og med hvem gav det mening? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 16. Oktober, 2017 (edited) Svalereden skrev, for 26 minutter siden: Naah vil ikke give dig helt ret self ved samme køn nogle tricks, men hvordan det føles er skisme indviduelt uanset hvordan og hvorledes og med hvem gav det mening? Det er din mening men jeg holder nu på mit Men fordi det ene køn (efter min mening) er bedre til noget end det andet køn, er det jo ikke ensbetydende med at alternativet er dårligt Redigeret 16. Oktober, 2017 af DK fyr 34 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 20. Oktober, 2017 Svalereden skrev, den 15/10/2017 at 04:32: Transseksuel - som er det 3. køn Transseksuel er en udledning af det amerikanske "Transsexual" hvor "sex" betyder køn. Da "seksual" i Danmark hentyder til seksualitet, er det et skidt ord at bruge, fordi det jo ikke er en seksualitet. Uanset om det så bliver nævnt sammen med LGB i LGB(T). Derfor er "transkønnet" foretrukket af mange transkønnede. Vi er ikke det 3. køn. Det 3. køn er mere når man slet ikke identificerer sig med et køn. Disse personer kaldes også non-binære. Vi er det køn vi identificerer os med, og det kræver vi 100% respekt for. Et langt stykke henad vejen får vi også den respekt. Dog har mænd, særligt dem der kun tænker med pikken, et stort problem med at respektere os. Det tilskriver jeg dog at mange enten har berøringsangst overfor emnet - og derfor er totalt uvidne om at vi har et liv, eller totalt har omdannet os til sexobjekter, som jeg fornemmer det sker ret så ofte herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 20. Oktober, 2017 Har selv været sammen med flere ladyboys og shemales, men ser stadig mig selv som 100% hetero. Der er nok ikke rigtigt ord eller begreber, der dækker denne indstilling eller adfærd, og det gør det nok svært for dem, som har behov for at se tingene som sort eller hvidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 20. Oktober, 2017 Skalde skrev, for 2 minutter siden: Har selv været sammen med flere ladyboys og shemales, men ser stadig mig selv som 100% hetero. Der er nok ikke rigtigt ord eller begreber, der dækker denne indstilling eller adfærd, og det gør det nok svært for dem, som har behov for at se tingene som sort eller hvidt. Jeg ser jo også mig selv som hetero. I øvrigt er du ikke homoseksuel hvis du dyrker analsex hvor du modtager fra en shemale/ladyboy. Det er du først når du føler dig tiltrukket af vedkommende som om vedkommende var en mand (forudsat at du definerer dig selv som en mand). Hvis du derimod føler dig tiltrukket af vedkommende som en kvinde, og ikke er til mænd, ja så er du jo hetero selvfølgelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 20. Oktober, 2017 Skalde skrev, for 51 minutter siden: Har selv været sammen med flere ladyboys og shemales, men ser stadig mig selv som 100% hetero. Der er nok ikke rigtigt ord eller begreber, der dækker denne indstilling eller adfærd, og det gør det nok svært for dem, som har behov for at se tingene som sort eller hvidt. En ting er hvordan man selv opfatter det, noget anden er hvordan andre, eksempelvis en kommende kæreste opfatter det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 20. Oktober, 2017 TheVoice skrev, for 3 timer siden: En ting er hvordan man selv opfatter det, noget anden er hvordan andre, eksempelvis en kommende kæreste opfatter det. Folk der ikke kender mig og sidder på afstand og vurderer mig, vil jo ofte vurdere mig ud fra deres viden og deres fordomme, og ofte er videnen hullet som en si og fordommene fyldt med luftkasteller. Som transkønnet skal man stå ved sig selv og leve sit liv. Det er den eneste vej frem. Man skal ikke lade sig køre rundt i manegen af andre. Særligt ikke sexhungrende mænd der har spændende preferencer ift. de basale dele ved ens fysik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 224 Skrevet 28. December, 2017 prøvemanden skrev, den 14-10-2017 at 22:23: Hej, Det er bare en tanke, er det kun hetro mænd som er til transer kvinder, jeg spurgte flere af de homoseksuelle jeg kender, både bøsser og lesbiske, og de kunne aldrig finde på at være sammen med en trans...De finder det overhovedet ikke tiltrækkene... Jeg undre mig lidt, der også kommet flere trans kvinder, er der virkelige så mange kunder til dem?? Hvad er charmen ved en halv kvinde/mand?? Det er ærligt ment, og håber ikke jeg støder nogle, ved det skrevet, det er ikke mening.. Jeg har personligt aldrig forstået tiltrækning, dog er jeg klar over at de sikker er det bedst til oral sex, end kvinderne, jvf min ven som er bøsse er ingen bedre til give blow end en anden mand, som praktisk sagt, jeg har selv en, en kvinde kan jo kun "låne" en gang imellem, og jeg måtte erkende logikken prøvemanden Jeg vil nok mest betragte mig selv som heteroseksuel mand (selvom jeg har eksperimenteret med mange forskellige dejlige ting med forskellige mennesker med forskellige køn) og er selv i et forhold med en kvinde. Men jeg har selvfølgelig været sammen med mange transpiger og jeg finder dem enormt frække. Bare tanken om at der er en dreng som er så smuk at han ligner en pige tænder mig utroligt meget. Hvem der bedst er til oralsex tror jeg er individuelt fra person til person. Det overrasker mig ikke at en bøsse siger at mænd er bedst til at give blow, for de er bøsser og elsker at være sammen med andre mænd. På samme måde hører man også lesbiske siger at kvinder er bedst til at slikke fisse, for det er jo klart de siger det, for de er lesbiske og elsker at være sammen med andre kvinder. I begge tilfælde er jeg meget skeptisk. Jeg tror det er ALT for generaliserende. Og efter min mening en lidt kedelig generalisering. For det kan sagtens ske at der findes mænd som slikker fisse bedre end lesbiske og kvinder der kan sutte pik bedre end bøsser, det kan vi da ikke udelukke at det ikke findes. Ethvert møde (eller en handling) med et eller flere mennesker er på en måde unikt og kan være vidunderligt og dejligt uanset køn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 31. December, 2017 (edited) Hej jeg vil give dig, at nogle at transkvinder er virkelige smukke, nogle mere feminien end kvinder selv... uden jeg håber jeg fornærmer nogle---- Men måske min tanke er rigtige at det kun er heteroseksuelle mænd, måske biseksuelle mænd også finder de her kvinde tiltrækkene... Jeg tror du har ret, med oral sex, at mænd kan være bedre en kvinder og omvendt... godt nytår... prøvemanden Redigeret 31. December, 2017 af prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg