Hop til indhold

den uskyldige

Featured Replies

Skrevet

Jeg anmelder konsekvent alle dem, der beder om penge forud...

Skrevet
Heywood9 skrev, den 14/10/2017 at 18:13:

Jeg anmelder konsekvent alle dem, der beder om penge forud...

Det gør jeg så også. Var dog dum nok til alligevel at lade mig snyde den anden dag. Jeg regnede simpelthen ikke med at pigen var dum nok til at snyde en mand der bor tæt på når hun egentlig ikke gør ret meget for at skjule hvem hun er! Men måske falder der et brev, til hendes kommune hvor hun får kontanthjælp, der fortæller om hendes lille business her......

Skrevet
ViborgMand skrev, 1 time siden:

Det gør jeg så også. Var dog dum nok til alligevel at lade mig snyde den anden dag. Jeg regnede simpelthen ikke med at pigen var dum nok til at snyde en mand der bor tæt på når hun egentlig ikke gør ret meget for at skjule hvem hun er! Men måske falder der et brev, til hendes kommune hvor hun får kontanthjælp, der fortæller om hendes lille business her......

Bedre at dele hendes profil herinde - og hold du skat uden for, det virker lidt småligt ..

Skrevet
8270 skrev, for 13 minutter siden:

Bedre at dele hendes profil herinde - og hold du skat uden for, det virker lidt småligt ..

Hvis nogen nogensinde stjæler din tegnebog med 500 kr i, så skriver du det bare på nettet og gør ikke mere???

Skrevet

kender IKKE til at nogen piger på sugardaters.dk der kræver forudbetaling er seriøse. De blokere folk lige så snart pengene er på kontoen. 

Uanset hvor fantasifuld deres historie er - og der udfoldes stor kriativitet

jeg har flere gange fået deres mobile pay nummer og gennem dette nummer kunne spore deres facebook profil og deres adresse. I flere tilfælde har der være tale om drenge - og flere af profilerne har det samme mobile pay nummer. Så det tyder på svindlen er organiseret - om ikke af bander - så dog af nogle beviste kriminelle

Skrevet
8270 skrev, for 20 timer siden:

Næh, hun startede det...

Skrevet

Hey...

Jeg har været sammen med hende og hendes veninde til en trekant. 2000kr for en time med fræk lesbisk sex.

Der var ingen forud betaling. Og afregning efter akten.

God oplevelse. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.