Hop til indhold
Guest ViborgMand

den uskyldige

Recommended Posts

Guest ViborgMand
Heywood9 skrev, den 14/10/2017 at 18:13:

Jeg anmelder konsekvent alle dem, der beder om penge forud...

Det gør jeg så også. Var dog dum nok til alligevel at lade mig snyde den anden dag. Jeg regnede simpelthen ikke med at pigen var dum nok til at snyde en mand der bor tæt på når hun egentlig ikke gør ret meget for at skjule hvem hun er! Men måske falder der et brev, til hendes kommune hvor hun får kontanthjælp, der fortæller om hendes lille business her......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
ViborgMand skrev, 1 time siden:

Det gør jeg så også. Var dog dum nok til alligevel at lade mig snyde den anden dag. Jeg regnede simpelthen ikke med at pigen var dum nok til at snyde en mand der bor tæt på når hun egentlig ikke gør ret meget for at skjule hvem hun er! Men måske falder der et brev, til hendes kommune hvor hun får kontanthjælp, der fortæller om hendes lille business her......

Bedre at dele hendes profil herinde - og hold du skat uden for, det virker lidt småligt ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
8270 skrev, for 13 minutter siden:

Bedre at dele hendes profil herinde - og hold du skat uden for, det virker lidt småligt ..

Hvis nogen nogensinde stjæler din tegnebog med 500 kr i, så skriver du det bare på nettet og gør ikke mere???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

kender IKKE til at nogen piger på sugardaters.dk der kræver forudbetaling er seriøse. De blokere folk lige så snart pengene er på kontoen. 

Uanset hvor fantasifuld deres historie er - og der udfoldes stor kriativitet

jeg har flere gange fået deres mobile pay nummer og gennem dette nummer kunne spore deres facebook profil og deres adresse. I flere tilfælde har der være tale om drenge - og flere af profilerne har det samme mobile pay nummer. Så det tyder på svindlen er organiseret - om ikke af bander - så dog af nogle beviste kriminelle

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 20 timer siden:

Bedre at dele hendes profil herinde - og hold du skat uden for, det virker lidt småligt ..

Næh, hun startede det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey...

Jeg har været sammen med hende og hendes veninde til en trekant. 2000kr for en time med fræk lesbisk sex.

Der var ingen forud betaling. Og afregning efter akten.

God oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...