Guest Aalborg Skrevet 14. Oktober, 2017 Hej alle I kære brødre. Som I nok er bekendt med, er der kommet en nu shop på stedet, hvor Winner var tidligere. Nu går mit spørgsmål så på, om der er nogen, der er bekendt med om også "mutter selv" giver massage. Hun lyder da pisse fræk i telefonen, og hvem er den anden/de andre piger evt. Nogen erfaringer med stedet - gerne på PM. Jeg har jo lang kørevej, derfor prøver jeg denne mulighed. Go weekend til alle https://annoncelight.dk/profile/DeeDay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 14. Oktober, 2017 Bew er der. Du kan læse meget om hende igamle tråde. Hun er en dejlig serviceminded pige. Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KusseHvisker 23 Skrevet 24. Oktober, 2017 Sidste nyt er, at Pink nu er tilbage på adressen, som dermed efter min personlige mening er et godt bud på Aarhus' tætteste koncentration af skønhed og velvære (i flere betydninger :-). PS: Linket virker ikke længere, så det kræver en hurtig lille søgning på "Dee Day" at finde nummeret til de skønne thai ladies. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg