Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal bl.a. til Filippinerne til januar og søger dine råd eller vejledning. 

Jeg tænker, at jeg vil være lidt over det hele. Leje igennem airban her og så der. Jeg vil gerne møde nogle dejlige damer og tænker, at jeg vil date så meget jeg kan. Ikke så meget for at købe, men bare møde nogle dejlige kvinder på min vej. 

Jeg tænker tinder og en profil på en datingside. 

Tager gerne imod råd og vejledning. Også hvis du er gift med en Filippiner her i Dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Før du tager afsted kan du evt prøve at støve nogle pinays op, det kan nok nemmest gøres via dateinasia.com eller et af de utallige sexchat sider der findes, f.eks livejasmin.com eller nogle af dem der specifikt har pinays på tapetet f.eks. google er din ven.

Og som med Thailand, så er badoo populært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 1 minut siden:

google er din ven

Nej nej eroguide, er min ven. haha. 

Det er sjovt for jeg sad lige og kunne ikke huske den der dateinasia for den er, eller var i hvert fald, helt gratis. Og så kom du med den. Tak. Jeg har været på den nogle gange og jeg vil denne gang vente med at aktiverer min profil, til når jeg kommer de ned. For gider ikke skrive sammen med en masse. for for fanden der er mange der skriver til dig. Jeg har lige set badoo. her og nu. så kigger lige på den.,, 

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

Hvor i Filippinerne har du tænkt dig, at rejse til ?

En app der virker derude er wechat, den sætter dig i kontakt med piger der er i nærheden af din lokation..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...