Hop til indhold
Decameron14

Meena, Fredericia selvfølgelig. En overset perle

Recommended Posts

Beklager forvirringen. Var åbenbart pænt distræt og træt da jeg skrev i går. Meena holder selvfølgelig til i Fredericia sammen med Bee, som der også står i indlægget. Det må have været være kombinationen af træthed, en god stor godnatwhiskey og en ikke mindst en oplevelse, der havde gjort mig lidt rundtosset på den gode måde:D. Jeg er ofte i Vejle, hvor man også kan være heldig.

Med rigtig overskrift for at undgå yderligere forvirring, men med samme indhold herfor gengivet min oplevelse i Fredericia i går:

Var åbenbart for sent ude og kunne ikke få en aftale med Bee som planlagt. Havde dog læst herinde, at Meena skulle være ret lækker, og da bollerne svulmede (sker desværre ikke så ofte mere) sprang jeg til. Ikke en dårlig ide. Da hun smed kjolen var jeg allerede solgt, og havde nær kneppet hende med det samme, efter at have tungekysset med hende, og lænede min store krop ind over det lille smukke thainips. Det går selvfølgelig ikke uden kondom, men fuck det var fristende i øjeblikket. Hun begynder så at slikke min pik længe og inderligt og spørger drillende om ”I want sixtynine” Yes please! :D og herefter fulgte en lang, lækker 69 seance (uden kondom). Noget af det bedste 69 jeg har prøvet længe og kunne snildt have skudt af i hendes våde, entusiatiske mund der lavede dyb, våd, nærmest deepthroat på min pik:P. Besindede mig dog, for selvfølgelig ville jeg kneppe hende også. Svedende, kyssende, "elskende" i missionæren, skød jeg den langt om længe af i min lille "china girl".

Selvfølgelig er hun ikke Bee, men hun har indlevelse og nyder det hun laver (mit ydmyge gæt). Massagen bagefter var også rar, men ikke hvis man er øm for alvor. Det var dog alvorligt sexet at have Meena siddende på mine baller, med sin stadig våde fisse, mens hun masserede min (ifølge hende) brede muskuløse ryg. Hvem vil ikke gerne høre det ;) Var lige ved at spørge om en omgang mere, meen man skal kende sine begrænsninger.

Meena har en Meget flot figur (billedet viser det overhovedet ikke rigtigt) Str b. bryster, kun en lille tatovering. Ca midt tyver. Hun aner tilsyneladende ikke hvor dejlig hun er. Måske er hun en anelse intimideret af at være samme sted som Bee? Hende mødte jeg faktisk lige på vej ud, da de var ved at lukke. Jeg spurgte hende om hun vidste, at hun er lidt af en superstar herinde. Om det var thai beskedenhed ved jeg ikke, men det havde hun åbenbart ingen ide om og troede vist bare jeg prøvede at være charmerende.

https://annoncelight.dk/showad/228712

Det er Meena på billede nummer 1

Jeg gav 1200 og var der knap en time

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak :)

Jeg vil skyde på omkring 160? Føler mig altid som en kæmpe (alle steder ;-) ) sammen med en thai. Det er skyldes dog nok lige så meget, at jeg vejer omkring det dobbelte af en thai:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også besøgt Meena.

1 time FP til kr. 1200.- sød køn smilende pige med en lille fast røv og et dejligt humør.

da hun startede massage, spurgte hun om det skulle være hårdere, eller det var ok det hun gjorde. Nu var massagen mest for 'hyggens' skyld, og kommer der faktisk mest for at ordne pigen, så den ikke hårde massage var fint til mig. Manglede dog lidt pirring, som jeg godt kan lide, når jeg ligger på maven og de snitter pik og boller, men det var der ikke. Måske fordi hun var lidt i tvivl om "you also want sex with me" ja det har jeg lige som bestilt.

må så sige at sex var mere en godkendt. Hun går rimelig dybt ved blow, støder imod når man knepper, og virker som om hun også kan lide sex. Vi kom hele vejen rundt og afsluttede i doggy, hvor det var dejligt at se den lille røv og smalle talje imens man arbejdede. Meena er virkelig en sød pige sidst i 20'erne, det eneste minus kan være hendes strækmærker som mange thai piger har, men det gjorde nu ikke mig noget.

da jeg kommer ud af rummet er Bee blevet ledig og hilser med det flotteste smil. Havde jeg haft kr.1200.- mere i pungen, havde jeg med det samme taget en time mere og så med Bee. Men det må blive næste gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde idag en aftale med den nyeste pige Nam, hun var dog efter et par dage, rejst igen her til morgen. Så 45 min. kørsel var spildt, Bee var lige blevet optaget 5 min. Før jeg ankom, så fik en SMS, om jeg ikke ville ind til Meena, hun var fri. Så det gjorde jeg.

hun er rigtig sød, faste bryster, lille røv og smal talje. Hun er selv ked af sine strækmarcher, men jeg ænsede dem slet ikke. Kom hele vejen rundt, så igen en rigtig god oplevelse. Det er et sindssygt lækkert syn, når man tager hende i doggy, den røv og talje kan vinde præmier :-)

denne gang vidste hun jeg skulle have FP, så der var også pirring, og sørme også kys med tunge. Kys er så ikke hendes spidskompetence.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har være ved Meena men fortrækker nu Bee men smag og behag

de er begge to en ren fornøjelse

mener at Bee rejser hjem hertil nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...